Avatar billede brian-johansen Nybegynder
17. august 2006 - 21:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Send parameter fra en side til en anden

Hej,

Jeg har lavet en side hvor man trykker på en knap som så åbner en siden, her kan man vælge et billede hvor dens URL bliver lagt i tekstboks, nu er det bare sådan at jeg gerne vil have at man skal kunne trykke på en knap hvor man sender sine indholdet af tekstboksen tilbage til den første side.

Jeg har tidligere løst det med denne kode:

-- Side 1 --
<script language="javascript" >
    function PopWin(url,h,w)
    {
    popupWin = window.open(url,'popup','height='+ h + ',width=' + w + ',top=120,left=180')
    }

</script>

<input type="button" value="Vælg" onclick="PopWin('URL.aspx',380,530)" runat="server" />
<input id="hest" type="text" runat="server" />

-- Side 2 --

  <input id="gnu" type="text" value="ugh ...!" runat=server>
        <button onclick="send2parent('gnu')">TEST</button>

Men af en eller anden grund så kan jeg ikke få det til at virke :(

Er der nogen der har en løsning på dette problem ?

mvh BRian
Avatar billede thesurfer Nybegynder
17. august 2006 - 22:12 #1
Du mangler sikkert funktionen "send2parent", som sender data tilbage til parent.

Parent = det vindue der åbnede popup'en.
Avatar billede brian-johansen Nybegynder
18. august 2006 - 00:47 #2
jep den er der glemte bare lige skrive den:
function send2parent(id) {
    opener.document.getElementById("hest").value = document.getElementById(id).value;
}
Sådan ser den ud mvh Brian
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. august 2006 - 08:47 #3
Får du nogen fejl? Hvis ja, smid (altid) hele fejlmeddelelsen herind..
Avatar billede brian-johansen Nybegynder
21. august 2006 - 08:38 #4
nej der sker bare ingen ting med min tekstboks på den første side.

mvh Brian
Avatar billede brian-johansen Nybegynder
22. august 2006 - 10:08 #5
Lukker