Avatar billede jeej Nybegynder
15. august 2006 - 21:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Qtek8080 bluetooth problemer

Har lige købt en MIO C510E GPS men kan ikke tilslutte min Qtek 8080 telefon via bluetooth. Jeg har på fornemmelsen at det måske er fordi telefonens ROM skal opdateres. Jeg har set på nette at der er meget nyere ROM versioner end den der er i min telefon.

Mit spørgsmål er : er der nogen der ved hvor man kan downloade en sådan ROM til Qtek 8080 samt et program der kan installere det på telefonen??
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. august 2006 - 22:06 #1
:-) www.qtek.dk

Du registrerer dig som bruger via dit IMEI nummer på telefonen, og får derigennem adgang til firmwares, support o.s.v.
Avatar billede jeej Nybegynder
15. august 2006 - 23:12 #2
Ja det burde jeg jo selv have regnet ud. Jeg har nu prøvet at registrere mig men siden vil ikke godkende mit IMEI nr. Jeg har købt telefonen hos Sapicom. Kan den måske være "importeret" ????
Avatar billede ole_madsen Ekspert
16. august 2006 - 09:15 #3
Udenlandske telefoner er ikke understøttet, så det har du nok ret i den er.

Måske kunne du kontakte "Sapicom" og forhøre, om de kan hjælpe.

Du kan nok ikke engang finde en, der også har en 8080´er her i DK, og få opgraderingen gennem ham, for der er forskellige firmwares på markedet, afhængig af regioner (Europa, Norden o.s.v.). Og telefonen kræver den rigtige firmware.
Avatar billede jeej Nybegynder
16. august 2006 - 20:17 #4
Ok tak for svaret.
Nu håber jeg du får poientene
Avatar billede ole_madsen Ekspert
16. august 2006 - 21:56 #5
Det gør jeg ikke, før jeg har lagt et svar. Det er hermed gjort...