Avatar billede hexdk Nybegynder
15. august 2006 - 11:06 Der er 1 løsning

Hvordan kan det være min if sætninger ikke virker med min sql

Her er koden:
<?php
  $search_ip = mysql_query("SELECT * FROM `ip_log`");
  while($data = mysql_fetch_array($search_ip)){
    if($data[ip] != '$check_code_ip'){
      echo mysql_query("INSERT INTO ip_log (ip, navn, mail, check_code, check_code_time) VALUES ('$check_code_ip','$_POST[check_code_name]','$_POST[check_code_mail]','$REG_kode','$time')")or die(mysql_error());
      echo "$check_code_ip er != fra $check_code_ip";
    }elseif($data[ip] == '$check_code_ip'){
      echo mysql_query("UPDATE ip_log SET name = '$_POST[check_code_name]' mail = '$_POST[check_code_mail]' check_code = '$REG_kode' check_code_time = '$time' WHERE ip = $check_code_ip")or die(mysql_error());
      echo "$check_code_ip er == fra $check_code_ip";
    }
?>
Jeg kan ikke finde fejlen vis der er nogle fejl ?
Den udskriver intet, og den tilføjer intet i min DB :S
Avatar billede hexdk Nybegynder
16. august 2006 - 19:03 #1
lukket