Avatar billede ladze Nybegynder
14. august 2006 - 16:06 Der er 6 kommentarer

Søgeord i google

Hej eksperter.
Jeg vil gerne fjerne de gamle "ting" jeg har søgt på i google, hvis i forstår?

F.eks. hvis jeg skriver "ej" står der straks "ejendom" osv.
Den der liste med gamle søgeord vil jeg gerne have fjernet.
- Hvordan gør jeg det?

Mvh.
Lasse
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2006 - 16:11 #1
Du skal ind i funktioner->Internetindstillinger->Ryd oversigt
Avatar billede mcgoat Nybegynder
14. august 2006 - 16:12 #2
Fra Internet Explorer Help file:

Sletning af autofuldførelsesindgange fra adresselinjen

Funktionen Autofuldførelse gemmer indtastninger, du tidligere har skrevet, for webadresser, formularer og adgangskoder. For at slette disse fra adresselinjen skal du rydde mappen Oversigt. Du kan ikke rydde enkelte indgange fra listen over lagrede indgange.

Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner i Internet Explorer.
Klik på fanen Generelt.
Klik på Ryd oversigt under Oversigt.
Bemærk!

Når du skriver oplysninger i webformularer, og når du skriver en adgangskode, kan du fjerne et punkt på listen over forslag ved at klikke på det pågældende punkt og derefter trykke på DELETE.
Hvis du vil have Hjælp til et emne, skal du klikke på  øverst i dialogboksen og derefter klikke på emnet.
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2006 - 18:24 #3
Det virker vel nøjagtigt som det jeg skrev. ?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
14. august 2006 - 18:26 #4
opdaterede ikke lige inden jeg postede, så viste ikke der var en anden der havde skrevet :P
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. august 2006 - 20:04 #5
Den nemme måde:
dobbeltklik i søgefeltet - tryk delete.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. august 2006 - 20:05 #6
(og hold delete inde :))