Avatar billede linux_newbie Nybegynder
14. maj 2001 - 15:58 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

php = server fejl ?

Hej

jeg har været ved og bixe et lille forum sammen , som dog ozze går fint nok indti videre men når man har skrevet sit spørgsmål og kommer tilbage til main siden hvor der står det spørgsmål viser den ozze fint nok linket til det spørgsmål i min db men når jeg klikker på linket sker der følgende :

Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, you@your.address and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

og den kode den prøver og åbne er :

<html>

<head>
<meta http-equiv=\"Content-Type\" content=\"text/html; charset=windows-1252\">
<title>Topic <?=$row[overskrift]; ?></title>
</head>

<body>
<body bgcolor=\"#666666\" link=\"#000000\" alink=\"#000000\" vlink=\"#000000\">
<?
mysql_connect(\"localhost\",\"root\",\"16932513\");
mysql_select_db(\"dac\");
$query = mysql_query(\"SELECT * FROM forum order by id DESC limit 0,1\");
while ($row = mysql_fetch_array($query))
{
?>
<div align=\"center\">
  <center>
  <p>&nbsp;</p>
  </center>
</div>
<div align=\"center\">
  <center>
  <table border=\"1\" cellpadding=\"0\" cellspacing=\"0\" style=\"border-collapse: collapse\" bordercolor=\"#111111\" width=\"456\" height=\"45\" id=\"AutoNumber1\">
    <tr>
      <td width=\"456\" height=\"18\">Skrevet af:<?=$row[bruger]; ?> Topic:<?=$row[overskrift]; ?>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
      Tid:$tid</td>
    </tr>
    <tr>
      <td width=\"456\" height=\"23\"><?=$row[indlaeg]; ?></td>
    </tr>
  </table>
  </center>
</div>
<? } ?>
</table>

</body>

</html>

jeg har ikke nogen anelese om hvad der er galt ??????????
Avatar billede lauer Nybegynder
14. maj 2001 - 16:01 #1
har du ligget i loggen ?
prøv at udksrive _noget_ af det her ;)
Avatar billede repsac Nybegynder
14. maj 2001 - 16:02 #2
Lidt dumt at skrive sit password ... ?
Avatar billede linux_newbie Nybegynder
14. maj 2001 - 16:03 #3
[Sun Jan 23 16:00:30 2000] [error] [client 127.0.0.1] Premature end of script headers: c:/apache/php/php.exe

det er det eneste jeg kan finde i min error log
Avatar billede linux_newbie Nybegynder
14. maj 2001 - 16:03 #4
hihi .... det password der er ligsom lige til localhost =)
Avatar billede top Nybegynder
14. maj 2001 - 16:04 #5
www.phorum.org (hvis du bliver træt af at rode selv..)
Avatar billede repsac Nybegynder
14. maj 2001 - 16:04 #6
oki ... men det kunne jo være ikk\' ... ;o)
Avatar billede annika Nybegynder
14. maj 2001 - 16:05 #7
Standardfejl når du kører PHP som cgi-modul og prøver at hente en fil, der ikke eksisterer.

Kan også betyde at Apache dør når den kalder PHP.
Avatar billede repsac Nybegynder
14. maj 2001 - 16:06 #8
=>top: det er jo ikke fedt bare at snuppe noget kode og så poste det ... opgaven er sq da at lave sit eget så man ved hvad fa\'en der sker ... :)
Avatar billede top Nybegynder
14. maj 2001 - 16:09 #9
Enig, men man kan jo ligeså godt glæde sig over GPL og lade være med at opfinde den dybe tallerken 2 gange .-)
Avatar billede linux_newbie Nybegynder
14. maj 2001 - 16:13 #10
hejsa...

Annika.... -> det var et bogstav der manglede og det var det der lavede fejlen .. heh

jer andre--> jeg vil helst ikke bare grabe se forum.. da jeg ikke er helt inde i php tager jeg det som en stor udfordring hvor jeg så kan lære en masse undervejs.. =)
Avatar billede annika Nybegynder
14. maj 2001 - 16:18 #11
linux_newbie -> Det er en rigtig irriterende fejl. Jeg ved at den kan omgås, men ikke hvordan. Jeg har rigtig meget respekt for din holdning om at lave alting selv. Jeg bryder mig heller ikke om at låne en masse kode.
Avatar billede linux_newbie Nybegynder
14. maj 2001 - 16:28 #12
Annika.. -->

tjaa men ozze bare det ..\"det virker bedst det man selv har lavet\".. eller så kan man bevist sætte sit copyright derpå og være sikker på det... og jeg har LÆRT meget hen ad vejen i dette projekt