Avatar billede bonne09 Nybegynder
13. august 2006 - 15:09 Der er 3 kommentarer

Xp cd skal sidde i computeren ellers kan computeren ik kører!!

Jeg har et problem det er fordi at hvis jeg tager min xp cd ud a drevet så når jeg starter den op laver den fejl hva ska jeg gøre for at den godt kan kører alligevel?
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2006 - 15:16 #1
Jeg tror at din - "boot.ini / NTLDR /NTDETECT.COM" er defekt eller mangler - se evt. http://www.it-knowlegde.dk/ntldr_mangler.html
Avatar billede vejmand Juniormester
13. august 2006 - 15:29 #2
"når jeg starter den op laver den fejl"
Det er lidt lettere hvis du beskriver fejlen.  :-)
Avatar billede bonne09 Nybegynder
13. august 2006 - 15:31 #3
den skriver non et eller andet!! Jeg kan ik gør det nu er ved at kører et program til min harddisk.. Men skriver når jeg kan se det igen!!