Avatar billede noobsaibot Nybegynder
12. august 2006 - 01:40 Der er 1 løsning

FileStream problem

Jeg har et problem med "Save as Type" og "File name" når jeg forsøger at downloade fra min server med nedenstående kode. Problemet er at:

1) jeg kan ikke finde ud af at angive filnavnet som fremkommer i "Save as" dialogboksen. Navnet er bare sat til projektets navn..
2) filtypen bliver ikke genkendt. Der står bare "document"..

Når jeg tester på min egen com er der ingen problemer. Der bliver filtypen rigtigt genkendt.

Min kode:
---------------------------

private void download()
        {
            string FileName = "[minSti]" + lbFiles.SelectedItem.ToString();
            FileStream MyFileStream = new FileStream(FileName, FileMode.Open);
            long FileSize;
            FileSize = MyFileStream.Length;
            byte[] Buffer = new byte[(int)FileSize];
            MyFileStream.Read(Buffer, 0, (int)MyFileStream.Length);
            MyFileStream.Close();

            Response.Clear();
            Response.ContentType = "application/octet-stream";
            Response.AddHeader("Content-disposition","attachment; filename=" + FileName);
            Response.AddHeader("content-length", System.Convert.ToString(Buffer.Length));
            Response.BinaryWrite(Buffer);
            Response.Flush();
            Response.End();

        }
Avatar billede noobsaibot Nybegynder
12. august 2006 - 02:04 #1
Okay .. har fundet fejlen.

Variablen "FileName" indeholdte også stien. Fjernede stien og så fungerede det.
Nu bliver MIME genkendt!