Avatar billede genixdk Nybegynder
04. august 2006 - 17:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Virker mit købte script

Hejsa.

Ja jeg er løbet ind i et grufuldt problem. Jeg havde en amerikansk programmør til at lave et script til mig. Det gik også ganske fint indtil han skulle få det til at kører på en server og tilpasse det sidste. Så gik han død i det og rendte med mine penge. Så lige nu har jeg en masse kode, som jeg ikke ved om det virker eller kan komme til det.

Er der nogen der vil hjælpe mig her og tage et kig på det, eventuelt få det til at virke mod betaling

På forhånd tak
Avatar billede snepnet Nybegynder
04. august 2006 - 18:07 #1
Lyder ikke så fedt. Hvis du lægger din mailadresse herude skal jeg nok skrive til dig.
Mvh
Avatar billede genixdk Nybegynder
04. august 2006 - 19:01 #2
Nej det bestemt ikke fedt.
Min adressse er Info [a] justgeek.dk det vigtigt at sige at betalingen kan forfindes efter vedkommende har kigget på systemet. Først når vi har aftalt en pris for at få det til at kører kan vi tale om betaling. Ikke for bare at kigge på det, som en spurgte..
Avatar billede snepnet Nybegynder
04. august 2006 - 19:32 #3
Det er ok - jeg har sendt dig en mail.
Mvh
Avatar billede genixdk Nybegynder
06. august 2006 - 17:12 #4
Hej Jeppe kan du ikke lige skrive svar så jeg kan give points
Avatar billede snepnet Nybegynder
06. august 2006 - 17:20 #5
Jo - det jeg da godt.
Mvh