Avatar billede gotchi Nybegynder
26. juli 2006 - 17:11 Der er 7 kommentarer

Annulere alt

hvordan laver jeg sådan at den annulere ALT som sker på scriptet?

har prøvet både "return false;" og "stop();" hvad skal jeg gøre
Avatar billede tribalroots Nybegynder
26. juli 2006 - 18:09 #1
Hvilket kodesprog taler vi om her?
Avatar billede maqhem Nybegynder
26. juli 2006 - 18:43 #2
AS 2.0 tror jeg da :)

Er det fordi, du vil kunne lave en "pause" i et spil for eksempel?
Avatar billede gotchi Nybegynder
27. juli 2006 - 14:54 #3
nej, fordi hvis man klikker et bestemt sted, så skal den annulere mit andet "onMouseDown" som kommer først.

ved ikke hvordan jeg skal forklare det..
Avatar billede maqhem Nybegynder
27. juli 2006 - 15:16 #4
Altså... Du kan indsætte nogle løbende if'er :)

Fortæl os; hvad er du igang med at lave. Så kan vi måske hjælpe :)
Avatar billede maqhem Nybegynder
27. juli 2006 - 15:17 #5
Er det fordi, den skal køre din onMouseDown forfra hver gang, man klikker, eller sådan noget?
Avatar billede gotchi Nybegynder
27. juli 2006 - 15:21 #6
har et libary med nogle mennesker som er online i mit spil

når folk klikker rundt i scene 1 bruges det via onMouseDown..

mit_mc.onMouseDown = function()
{
}

men har lige fundet ud af mousedown i scene 1 kommer før figur libaryet ;(
Avatar billede maqhem Nybegynder
27. juli 2006 - 15:31 #7
Rigtige mennesker?
Har du andre kodesprog indblandet?
Eller er det bare "robotter", hvis man kan sige det sådan?

Detsuden kan jeg desværre ikke få øje på, hvad du hentyder til med din sidste kommentar...?
Du efterspørger noget med, at annulere nogle scripts, men hvilke og hvornår?