Avatar billede cyber-system Nybegynder
25. juli 2006 - 17:12 Der er 11 kommentarer

Tweak-XP Pro v4 deaktiver min Jobliste

HEJ EKSPERTER.

Tweak-XP Pro v4 deaktiver min jobliste, er der nogen der ved hvordan man får den til ikke at gøre det, det kunne være rart at slippe for at skulle gå ind i regedit for at ændre værdidata i nøglen, hver gang jeg har kørt Tweak-XP Pro v4
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
25. juli 2006 - 17:24 #1
ved ikke hvorfor programmet gør det, men jeg ville nok overveje om jeg så ville bruge programmet overhovedet...?

Men når joblisten er deaktiveret, kan du skrive dette i kør, og derved få den hurtigt aktiveret igen.->>
REG add HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System /v DisableTaskMgr /t REG_DWORD /d 0 /f
Avatar billede cyber-system Nybegynder
25. juli 2006 - 18:05 #2
Programmet er godt nok.

Men jeg har ikke deaktiveret joblisten, det gør den af sig selv lige så snart jeg starter det
Avatar billede snowball Novice
25. juli 2006 - 18:34 #3
Nedenstående er til version 3, men mon ikke det samme er gældende i version 4. Du kan i hvert fald forsøge.

http://www.totalidea.com/content/tweakxp/tweakxp-faq.html#19

Question: It looks like Tweak-XP Pro v3 does disable the Windows Taskmanager - is that right, and if yes, how can I re-enable the Taskmanager?

Answer: once Tweak-XP Pro v3 is password protected through the 'Password Protect Access to Tweak-XP' feature, access to the Windows Taskmanager is disabled to ensure that unauthorized people cannot close Tweak-XP by using the Taskmanager. This is also mentioned in Tweak-XPs helpfile ('Settings' section >>> 'Password protect Tweak-XP').

To re-enable the Taskmanager, disable the Tweak-XP password protection.
Avatar billede cyber-system Nybegynder
25. juli 2006 - 18:45 #4
Yahoo this was the right thing.

THANK YOU
Avatar billede cyber-system Nybegynder
25. juli 2006 - 18:47 #5
Snowball write something in answer and you will get the 200 point
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
25. juli 2006 - 18:49 #6
just trying too help..O)
Avatar billede cyber-system Nybegynder
25. juli 2006 - 19:50 #7
bartfreak. takker også mill gange for det
Avatar billede snowball Novice
25. juli 2006 - 20:39 #8
OK :)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
25. juli 2006 - 21:02 #9
cyber.. tak for det.!
Avatar billede snowball Novice
28. juli 2006 - 23:36 #10
cyber-system: Husk venligst at acceptere svaret så spørgsmålet blivet lukket :)
Avatar billede snowball Novice
25. august 2006 - 21:06 #11
cyber-system: Husk venligst at acceptere svaret så spørgsmålet bliver lukket :)