Avatar billede gamer_dk Nybegynder
12. maj 2001 - 16:26 Der er 18 kommentarer og
3 løsninger

Site vurdering

Hvad syntes i om denne side. det er kun designet på denne side der skal vurderes.

x@13 kunne være fint
Avatar billede cool-wil Nybegynder
12. maj 2001 - 16:29 #1
prøv med et link
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. maj 2001 - 16:30 #2
0@13
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. maj 2001 - 16:32 #3
Du har aldrig deltaget i et spørgsmål før, og navnet \"www.gamer.dk\" tilhøre ikke dig... så er ledetrådene vist brugt op?
Avatar billede milo Nybegynder
12. maj 2001 - 16:37 #4
ja et link til siden ville være dejligt
Avatar billede emulatorspil.dk Nybegynder
12. maj 2001 - 16:41 #5
måske mener han eksperten.dk ??

- Rasmus
Avatar billede milo Nybegynder
12. maj 2001 - 16:44 #6
nej tror jeg sgu ikke, *GG*
Avatar billede milo Nybegynder
12. maj 2001 - 16:45 #7
gamer_dk, jeg kan ikke lide designet på din side, ikke så gidt farvevalg. Og menuen kunne godt forbedres.

7@13

lol jeg er synsk
Avatar billede milo Nybegynder
12. maj 2001 - 16:45 #8
gidt = godt
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
12. maj 2001 - 17:11 #9
Den x farve synes jeg ikke så godt passer til menu\'en heller ikke bagrunds billedet passer så godt !
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
12. maj 2001 - 17:31 #10
SORRY :)

vær\'såartig

www.games-net.dk
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. maj 2001 - 17:33 #11
Ved mig er siden blank? Og den siger der er en fejl, et eller andet med den topbar fra FreePaq.
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
12. maj 2001 - 17:37 #12
Den virker fint her      ...det er sikkert homopaq der spiller smart!!!
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. maj 2001 - 17:39 #13
Hmm, kan også være noget med min browser - så jeg dropper fra (eller prøver igen lidt senere).
Avatar billede milo Nybegynder
12. maj 2001 - 17:40 #14
Det er et ok design. Ikke specielt pænt, men heller ikke grimt.
Du sat siden sammen på den rigtige måde, med det mener jeg, at du har delt din grafik op som man skal osv...mange kunne godt finde på at lave det hele som et billede...og det er jo helt forkert.

Emnet er ikke særlig originalt, det ligner alle de andre.

8@13
Avatar billede milo Nybegynder
12. maj 2001 - 18:01 #15
siden er også fin i netscape
Avatar billede plexx Nybegynder
12. maj 2001 - 19:14 #16
1. teksten på startsiden kan godt være lidt svær at læse på grund at TV-Striberne i baggrunden

2. Det store billed hvor der står Games-net er alt for stort

3.måske lidt for mange TV-Striber

Ellers en flot side
Avatar billede emulatorspil.dk Nybegynder
13. maj 2001 - 01:11 #17
Jeg syntes det er svært at læse teskten, og menu punkterne da de ligesom falder lidt ind i baggrunden...

Men ellers OK!

- Rasmus
Avatar billede dr_gamma Nybegynder
13. maj 2001 - 23:24 #18
6@13

-freepaq sucks!
-find en anden serverfætter!
Avatar billede milo Nybegynder
13. maj 2001 - 23:44 #19
dr gamma, hvad satan kan han bruge det til?? at du siger han skal finde en anden server? tag dig sammen!
Avatar billede dr_gamma Nybegynder
13. maj 2001 - 23:54 #20
>>milo,
-sidder på et megahul til nettet, og skidtet loader njet! =langsom server =nul besøgende =meningsløs side!
Avatar billede xzxzx Nybegynder
14. maj 2001 - 14:41 #21
Der findes tons vis af sådan nogle sider, designet ligner nået man har set før!!! FreeQ baren ødlager også meget. Hvis du så gerne vil bruge deres server så, lav lige et <br> mellem \"din side\" og \"FreeQ\'s Side\". Så der kommer lidt luft. Menu logoerne er ikke altid lige logiske!!! Startside = IE Logo?