Avatar billede bonzo Nybegynder
11. maj 2001 - 22:47 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

Tagwall søges

jeg har brug for en tagwall, hvor man kan skrive med farve, og skrifttype. Så skulle der gerne være en admin funktion, hvor man kan se de brugere som der skriver i tagwallen\'s ip !
Avatar billede stefan.olsen Nybegynder
11. maj 2001 - 22:49 #1
Jeg har sådan en liggende...
Avatar billede well_r Nybegynder
11. maj 2001 - 22:52 #2
Avatar billede stefan.olsen Nybegynder
11. maj 2001 - 22:53 #3
Avatar billede well_r Nybegynder
11. maj 2001 - 22:55 #4
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
11. maj 2001 - 22:56 #5
Avatar billede stigc Nybegynder
11. maj 2001 - 22:57 #6
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
11. maj 2001 - 22:57 #7
<?
if($farve && $navn && $tag) {
$tag = ereg_replace(\"<\",\"&lt;\",$tag);
$tag = ereg_replace(\">\",\"&gt;\",$tag);

$fil = \"tagwall.txt\";
$mam = time() - 7200;
$tid = date(\"G:i:s\",$mam);
$str  = \"<tr><td valign=\\\"top\\\">$tid</td><td  valign=\\\"top\\\" nowrap><a href=\\\"mailto:$email\\\">$navn</a></td><td><font color=\\\"$farve\\\" valign=\\\"top\\\">$tag</font></td></tr>\\n\";

$fp = fopen($fil, r);
if($fp) {
$filArray = file($fil);
$result = implode(\"\", $filArray);
$result = \"$str$result\";
fclose($fp);
}
$fp = fopen($fil, w);
if($fp) {
fputs($fp, $result);
fclose($fp);
}

header(\"location: tagwall.php\");
}
?>
<html>
<head>
<title>Tagwall</title>
</head>

<font face=\"verdana\">

<form action=\"tagwall.php\" method=\"post\">

<table border=\"0\" align=\"center\">
<tr><td><b>Farve:</b></td><td><b>Navn</b></td><td><b>Email:</b></td><td><b>Tag:</b></td><td></td></tr>
<tr><td><select name=\"farve\"><option value=\"black\">Sort</option><option value=\"darkred\">Rød</option><option value=\"darkblue\">Blå</option><option value=\"darkgreen\">Grøn</option></select></td><td><input type=\"text\" name=\"navn\" maxlength=\"40\"></td><td><input type=\"text\" name=\"email\" maxlength=\"40\"></td><td><input type=\"text\" name=\"tag\" size=\"40\" maxlength=\"200\"></td><td><input type=\"submit\" name=\"skriv\" value=\"Skriv\"></td></tr>
</table>

</form>

<table width=\"650\" border=\"0\" align=\"center\">
<tr><td><b>Tid:</b></td><td><b>Navn:</b></td><td><b>Tag:</b></td></tr>
<?
readfile(\"tagwall.txt\");
?>
</table>

</font>

</html>
Avatar billede bonzo Nybegynder
11. maj 2001 - 22:58 #8
Den skulle være i asp. Men jeg kan godt bruge stefan.olsen\'s !
Avatar billede bonzo Nybegynder
11. maj 2001 - 23:00 #9
stefan.olsen - Gider du sende koderne til
bonzo@webhiker.dk ?
Avatar billede stefan.olsen Nybegynder
11. maj 2001 - 23:01 #10
Den er blevet sendt ;o)

glæder mig at du kan bruge den :)
Avatar billede bonzo Nybegynder
11. maj 2001 - 23:02 #11
Jeg har modtaget den.. Mange tak !
Jeg kan se, at der også er admin funktioner :)
Det spurgte jeg ikke om, men det er da dejligt at du har lavet den sådan :)
Avatar billede bonzo Nybegynder
11. maj 2001 - 23:03 #12
Man kan også slette beskeder.. FEDT !
Avatar billede stigc Nybegynder
11. maj 2001 - 23:03 #13
i er jo en og samme person... Mærkelig man ikke kan huske hvad man spørger om!
Avatar billede well_r Nybegynder
11. maj 2001 - 23:05 #15
hmm..man opretter da ikke en bruger og giver 300 point væk med det samme?
Avatar billede stigc Nybegynder
11. maj 2001 - 23:06 #16
Læg en besked i tagwall\'en indenfor 2 minutter begge to. Her kan vi jo se Jeres IP adresse...
Avatar billede stigc Nybegynder
11. maj 2001 - 23:07 #17
1 minut til at bevise Jeres uskyld...
Avatar billede stigc Nybegynder
11. maj 2001 - 23:09 #18
Jeg ville have brokket mig hvis nogen anklaget mig og jeg var uskyldig......
Avatar billede stigc Nybegynder
11. maj 2001 - 23:18 #19
Så må vi jo klassificere det her som snyd.
Avatar billede tommyf Nybegynder
11. maj 2001 - 23:19 #20
Gidder I sende et eksemplar til mig? Kunne også godt tænke mig en e-mail.
Avatar billede stefan.olsen Nybegynder
12. maj 2001 - 09:20 #21
tommyf - hvad er din email ? Sender den senere i dag så !
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. maj 2001 - 09:58 #22
tommy@123ferie.dk
Avatar billede stefan.olsen Nybegynder
12. maj 2001 - 09:58 #23
tommyf - Jeg har sendt koderne til dig, flere som der vil have den ?
Avatar billede stefan.olsen Nybegynder
12. maj 2001 - 10:00 #24
Jeg ligger en besked i tagwallen nu !
Avatar billede bonzo Nybegynder
12. maj 2001 - 10:06 #25
jeg har også skrevet!
Avatar billede stefan.olsen Nybegynder
12. maj 2001 - 12:47 #26
stigc - kan du så selv se, at vi ikke er den samme?
Avatar billede stigc Nybegynder
12. maj 2001 - 13:25 #27
Hvor er du dum! Du bliver ved med at jogge i spinaten. For det første hvrofor svarede ingen af Jer i går, da jeg bedte Jer om det. Det gjorde jeg bare 12 sekunder efter \"bonzo\" sidste kommentar, så ikke noget med at \"jeg loggede af\" og \"det gjorde jeg også\". Du svarede slevfølgelig ikke, fordi du først skulle arragngere det med en ven.

Hvordan kan det være at \"i\" lige pludselig svarer begge to med 5 minutters mellemrum. Måske fordi \"i\" er den samme person. Og forklar lige igen, hvorfor \"bonzo\" ikke kan huske hvad han spurgte om?, og at han tilmed lige er oprettet.

Stefan.olsen du er en snyder, og den er svær at komme uden om...
Avatar billede stigc Nybegynder
12. maj 2001 - 13:26 #28
og hvofor brokker i Jer ikke når i bliver anklaget for snyd? Det er det første almindelige tænkende mennesker ville gøre.
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
14. maj 2001 - 20:27 #29
Ja, det ligner snyd!
Avatar billede wheio Nybegynder
16. maj 2001 - 09:05 #30
hvorfor gider man overhovedet snyde?
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
16. maj 2001 - 15:19 #31
hehe hvis man ikke er klog nok til at få point selv*S*