Avatar billede flamsk Nybegynder
11. juli 2006 - 23:56 Der er 2 kommentarer

Axapta Lønninger

Hejsa

Hvis man er axapta udvikler hvilke lønninger kan man så forvente ?

hvis nu man kun har 2 års erfaring samt har x-masterclass systemudvikler kursus, hvilken løn kan man så forlange?

Hvordan ligger de lønninger iforhold til C#/.Net udviklere ?
Avatar billede arne_v Ekspert
12. juli 2006 - 01:02 #1
ERP folk er normalt særdeles godt aflønnet.

Jeg er ikke selv ERP mand så jeg tør ikke komme med et specifikt bud.

Jeg vil tro at 2 års Axapta erfaring kan give en højere løn end 2 års C# erfaring.

Generelt med hensyn til løn: http://www.computerworld.dk/uploads/cw_loenstatistik_2006.pdf
Avatar billede flamsk Nybegynder
12. juli 2006 - 10:17 #2
Tak for linket, det er bare en skam at det er så overordnet.
Der er jo stor forskel på hvad man arbejder med som systemudvikling.

En skam man ikke har en dansk side som denne her http://www.itjobswatch.co.uk/ hvor man kan gå dybere ned, som eks. sprog niveau, c#, Java etc.