Avatar billede m0nk3y Nybegynder
07. juli 2006 - 10:17 Der er 1 løsning

Liste-tabel ligesom i excel og mysqlfront

Hej Eksperter!

Jeg ville høre om det er muligt med et component til Visual Basic 6.0 at lave en liste ligesom man ser den i MySQLfront på dette screenshot: http://www.mysqlfront.de/screenpopup.html?screen=2

Har prøvet at søge lidt her på exp, men uden held :(

Håber der er nogen der kan hjælpe :)

Med venlig hilsen
Kristian Just Iversen
Avatar billede m0nk3y Nybegynder
18. juli 2006 - 16:06 #1
Jeg fandt noget der hed Datagrid eller sådan noget, og det blandet med en adodc som kunne forbinde til min MySQL database var lige hvad jeg søgte!

Herligt >:)~