Avatar billede dingydog Nybegynder
01. juli 2006 - 21:14 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

datomærkning

Hej.

Ville høre hvad program der er bedst til at fjerne datomærkningen fra et digitalt foto, og på hvad måde det gøres nemmest og mest effektivt??

på forhånd tak...
Avatar billede hcma Novice
01. juli 2006 - 21:58 #1
Photoshop.
der benyttes f.eks. clone-stamp, airbrush
Avatar billede old-faithful Praktikant
01. juli 2006 - 22:16 #2
Photoshop er rigtig godt, men også rigtig dyrt. Du kan gøre det gratis med programmer såsom GIMP, PhotoFiltre eller PaintStar. Er du begynder vil jeg anbefale enten PhotoFiltre eller PaintStar.

Se denne side for download: http://www.hollmen.dk/content/view/49/30/
Avatar billede old-faithful Praktikant
01. juli 2006 - 22:17 #3
... og alle de nævnte programmer har "clone-stamp" muligheden...
Avatar billede dingydog Nybegynder
02. juli 2006 - 12:08 #4
old-faithful, der må svares...
ja hcma, også dig. ;)
Avatar billede old-faithful Praktikant
02. juli 2006 - 12:18 #5
Oki doki, her er mit :-)
Avatar billede hcma Novice
02. juli 2006 - 12:26 #6
her er jeg  :o)