Avatar billede kt000 Nybegynder
28. juni 2006 - 22:27 Der er 6 kommentarer

"This pin cannot use the supplied media type" HJÆLP

Hej.

Efter at jeg indstallerede en ny brænder (Philips), vil Windows Media Player ikke afspille DVD'er mere! Det er kun PowerDVD der gider...
Jeg prøvede så med en ny brænder (Liteon), og stadig vil Windows Media Player ikke afspille DVD'er. Jeg får følgende fejlmeddelelse:

"This pin cannot use the supplied media type"

Jeg har prøvet at geninstallere Windows Media Player, men det hjælper ikke.

Nogen der kan hjælpe?

Tak.
Avatar billede levich Nybegynder
28. juni 2006 - 22:36 #1
Prøv at hente den nyeste driver til dig lydkort. Hvis det ikke er nok, så hent også den nyester version af DirectX.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juni 2006 - 22:49 #2
http://forums.windrivers.com/showthread.php?t=60796

Det ser ud til levich er inde på det rigtige :)
Avatar billede kt000 Nybegynder
28. juni 2006 - 23:02 #3
Linket til forummet har jeg allerede læst. Har søgt om det på nettet ;-)

Jeg forstår simpelthen ikke det her: da jeg brugte min gamle BTC-brænder, var der ingen problemer med Windows Media Player!!! Jeg er ved at få grå hår af det her...

Jeg har hentet den nyeste version af DirectX, men det hjælper ikke.

Mht. den nyeste driver til mit lydkort - når jeg er inde i Enhedshåndteringen står der, at jeg har en Creative AudioPCI (ES1371, ES1373) (WDM).

Men hvor henter jeg den nyeste driver?
Avatar billede kt000 Nybegynder
28. juni 2006 - 23:33 #4
Men jeg forstår det ikke: skal jeg virkelige hente en ny driver?
Før var der jo ingen problemer.?!

Jeg har også i Enhedshåndteringen fjernet skærmkortet og lydkortet og genstartet pc'en for at installere dem igen - men dette har heller ikke hjulpet.

Please help.
Avatar billede heg Nybegynder
29. juni 2006 - 06:16 #5
Skip WMP og brug vlc fra videolan.org
Avatar billede levich Nybegynder
31. august 2006 - 15:13 #6
Hvad blev resultatet af denne tråd?