Avatar billede jacand Nybegynder
28. juni 2006 - 22:08 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Profiler hvad betyder de

Jeg køre en Profiler på min DB og der kommer en del af disse hvad betyder de?

declare @P1 int
set @P1=180150000
declare @P2 int
set @P2=1
declare @P3 int
set @P3=1
declare @P4 int
set @P4=336
exec sp_cursoropen @P1 output, N'SELECT id,ejer,pris,navn FROM heste where ejer = ''1011'' and solgt = 0 and kon = ''Hoppe'' and race = ''Oldenborger'' and navn <>'''' ORDER BY pris desc, navn asc', @P2 output, @P3 output, @P4 output
select @P1, @P2, @P3, @P4
Avatar billede arne_v Ekspert
28. juni 2006 - 22:10 #1
du erklærer nogle variable og kalder en stored procedure med dem
Avatar billede jacand Nybegynder
28. juni 2006 - 22:19 #2
Hmm nej det er en ganske alm select fra en asp side :-)
Avatar billede thrytter Nybegynder
28. juni 2006 - 23:09 #3
Er vist meget normalt hvis en eller flere parametre er defineret som OUTPUT.

Du bør forøvrigt ikke bruge prefix'et sp_ i navngivningen af din sp - brug istedet up_ eller andet - sp_ er vistnok forbeholdt system-sp'er.
Avatar billede arne_v Ekspert
29. juni 2006 - 01:15 #4
sp_cursoropen kommer fra Microsoft - den er en del af OLE DB supporten
Avatar billede thrytter Nybegynder
29. juni 2006 - 07:29 #5
arne_v>> Du har ret - havde lige glemt at tjekke mappen "Extended Stored Procedures" inden min kommentar.

Du kan udelukke systemkald ved at markere "Exclude System IDs" i fanebladet Filters.
Avatar billede jacand Nybegynder
29. juni 2006 - 18:10 #6
Tak for jeres svar :-)
smider i lige et svar.
Avatar billede arne_v Ekspert
29. juni 2006 - 18:51 #7
.
Avatar billede thrytter Nybegynder
29. juni 2006 - 19:06 #8
også en . herfra