Avatar billede melted Nybegynder
27. juni 2006 - 11:51 Der er 2 kommentarer

Repeater, ItemDataBound og Wizard

Jeg har en Wizard-side, med 4 trin (i samme fil). I trin 2 har jeg en repeater der dynamiskt, på nogle placeholdere, generer nogle textboxe og dropdownlister i ItemDataBound eventhandleren.
Mit problem er så at hvis man går til trin 3 og så tilbage til trin 2, så bliver ItemDataBound eventhandleren ikke affyret, så textboxene og dropdownlisterne kommer ikke frem og det der har stået i dem, kan selvfølgelig heller ikke ses.

Nogen der ved hvordan man kan bibeholde siden og input (i trin 2) fuldstændig som den så ud, inden man gik videre til trin 3, så det stadig er der når man bladrer mellem wizard-trinene?
Avatar billede tedar Nybegynder
28. juni 2006 - 16:04 #1
Bare en idé,

Du kan jo lave det hele i een form, som spanner over 4 div lag , der så alt efter hvilket step du er i, er skjult eller vist. - på den måde slipper du også for at skulle en tur omkring serveren hver gang du tager et step.
Avatar billede tedar Nybegynder
28. juni 2006 - 16:14 #2
Ellers gem dine variabler i Session Objektet. Så har du dem klar når du skal bruge dem.

f.eks.
DropDownList myDropDownList = new DropDownList();
Session["myDropDownListSelectedIndex"] = myDropDownList.SelectedIndex;