Avatar billede mull3 Nybegynder
26. juni 2006 - 19:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Shoutcast script

http://cs-hytten.dk/sc/

Scriptet her er lavet som en form, men jeg vil have scriptet til at automatisk og query den på gældende server, nogen der har en ide til det? er lidt blank
Avatar billede fennec Nybegynder
27. juni 2006 - 08:36 #1
Tænker du på en autosubmit??
<body onLoad="document.FormNavn.submit();">
Avatar billede mull3 Nybegynder
27. juni 2006 - 16:47 #2
okay nice. Hvis jeg nu sku skrive det der i ASP, hvordan sku det gøres, så man ikke kan se det i kildekoden. Ellers får de min kode :)
Avatar billede mull3 Nybegynder
27. juni 2006 - 17:25 #3
response.write body onLoad = document.server.submit(specific.lir.dk);

Har fundet frem til det, men det er ikke korrekt :D
Avatar billede fennec Nybegynder
27. juni 2006 - 17:33 #4
Det er lidt mere indviklet. Så skal du til at bruge et ServerHTTP komponent:

URL = "http://www.domæne.dk/fil.asp"
Post = "var1=value1&var2=value2&var3=value3"
Set HTML = Server.CreateObject("Msxml2.ServerXMLHTTP")
HTML.open "POST", URL, False
HTML.setRequestHeader "Content-Type", "application/x-www-form-urlencoded"
fHTML.Send Post
Response.write HTML.responseText
Avatar billede mull3 Nybegynder
27. juni 2006 - 17:35 #5
Okay det fatter jeg så slet ik noget af :D?
Avatar billede mull3 Nybegynder
27. juni 2006 - 17:44 #6
Jeg ska ændre url og response.write eller hva?
Avatar billede fennec Nybegynder
28. juni 2006 - 08:42 #7
Du skal ændre URL og Post.
"Post" er listen af formfelter/værdier, der skal sendes til siden.

Det som dette script gør er at connecte til en webside også returnere den HTML kode som siden har genereret. Prøv f.eks at se hvad denne kode laver:

URL = "http://www.google.dk/"
Set HTML = Server.CreateObject("Msxml2.ServerXMLHTTP")
HTML.open "GET", URL, False
HTML.Send
Response.write server.HTMLEncode(HTML.responseText)

Så har du lige pludselig kildekoden fra google til at stå på siden...

ps. Der var desuden lige smuttet et f ind foran fHTML.Send Post før, men det har du sikkert selv opdaget :o)
Avatar billede mull3 Nybegynder
28. juni 2006 - 10:59 #8
Jeg opgav det og googlede lidt efter et shoutcast script, og haps så fandt jeg et.

Men tak for hjælpen anyway! :)
Avatar billede fennec Nybegynder
28. juni 2006 - 11:13 #9
Husk at smide et svar og tage point selv, så ?'et bliver lukket. Det var jo din "egen" løsning.

.o) <-- One Eyed Jack
Avatar billede mull3 Nybegynder
28. juni 2006 - 13:27 #10
will do :D