Avatar billede genixdk Nybegynder
26. juni 2006 - 14:34 Der er 3 kommentarer

Fryser eller genstarter

Jeg har den seneste tid været plaget af følgende:

I windows står den nogen gange af og fryser/genstarter.
Til tider når den så genstarter hyler den så ved opstart en lang biiiiiiiiiiiiiip og kommer ikke videre.

Først troede jeg det var temp men den står omkring de 35-40

Når jeg så spiller spil er det så godt som sikkert at den genstarter, nogen gange lige når man har startet et spil, eller også 20 min inde. Men sikkert er at den genstarter/fryser.

Nogen ide?
Avatar billede larsenj Nybegynder
26. juni 2006 - 14:39 #1
hvad er temepraturen på dit grafik kort ? mere eller mindre det samme jeg var ude for med mit gfx kort da køleren var død :(
Avatar billede genixdk Nybegynder
26. juni 2006 - 14:45 #2
Hvordan måler jeg det. Kan kun få på mine HD og CPU
Avatar billede larsenj Nybegynder
26. juni 2006 - 16:06 #3
kommer an på dit gfx kort, og om der er en temepratur måler på samme. Men ellers er der den lavtekniske med at tage den ene side af kabinettet, og sætte en skrivebordsblæser på, og se om det stadig sker. Hvis ikke, er det fordi din køler til gfxkortet enten er defekt, eller fyldt med støv, og derfor ikek kan komme af med varmen. Hvis ikke, ja så er det noget andet :) men så er den mulighed da elimineret. Lyder mest for mig som det er dit gfx kort der bliver varmt nemlig.