Avatar billede dranzer Nybegynder
22. juni 2006 - 16:03 Der er 3 kommentarer

IP Skjuler ulovligt?

Er programmet Hide IP Platinum 2.6 ulovligt at have installeret???? Fordi jeg kunne downlode det her fra:

http://www.download.com/3120-20_4-0.html?tg=dl-20&qt=hiding%20my%20ip%20address&tag=srch

Det man kan downlode derfra plejer ikke at være ulovligt

Er det det?? ;o)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
22. juni 2006 - 16:06 #1
Nej det er ikke ulovligt, jeg kan dog ikke se hvorfor man skulle skjule sin ip. Der er ingen krav om at andre skal kunne se din ip. Du kan dog komme i problemer ved sider der kræver en synlig ip f.eks ved oprettelse i forums eller andet lignende.
Avatar billede dranzer Nybegynder
22. juni 2006 - 16:25 #2
Ja ved det det var også kun fordi jeg var nysgæring jeg sagde den skulle lave min IP om også smutte jeg ind på http://www.1go.dk/webhotel/ for at se om jeg kunne oprette en bruge det kan man jo ikke hvis man ikke bor i Skandinavien. ;o)

Så fik jeg det her afvide da jeg prøvet at operre en bruger

Oprettelse: Afsluttet

Oprettelse afbrydt

Vi har registreret din ip adresse til at være 194.165.130.93

Denne adresse er ikke regisreret tilhørende skandinavien. Derfor kan vi ikke fortsætte oprettelsen.

Det er desværre nødvendigt med denne ip spærring, idet der ellers ville blive oprettet tusindvis af hjemmesider hvér dag.

Denne service er udelukkende beregnet for folk bosiddende i Danmark, Sverige og Norge.

Hvis du har forsøgt at oprette et webhotel (webhotel+), bedes du kontakte salg@1go.dk

Jeg kan heller ikke komme på www.google.dk hvorfor mon det?

Jeg kan det normale igen ligeså snart jeg stopper programmet.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
22. juni 2006 - 16:57 #3
Underligt, men som sagt er der visse sider du ikke kan komme på hvis du skjuler din ip.