Avatar billede dp_doom Nybegynder
17. juni 2006 - 15:38 Der er 8 kommentarer

mysql syntax fejl

når min formular er udfyldt for jeg denne fejl.

You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '-hosting.konti_fast (navn,adresse,postnummer,city,telefon,email,domaene,faktura_' at line 1

hjælp. jeg ved ikk hvad jeg skal gøre.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
17. juni 2006 - 15:46 #1
Prøv at vise hele din sql sætning.
Avatar billede dp_doom Nybegynder
17. juni 2006 - 16:03 #2
mener du sql filen?
Avatar billede arne_v Ekspert
17. juni 2006 - 16:34 #3
den bindestreg ser suspekt ud
Avatar billede dp_doom Nybegynder
17. juni 2006 - 16:39 #4
er det nemmere at du for sql kodningen?
Avatar billede arne_v Ekspert
17. juni 2006 - 16:42 #5
ja
Avatar billede dp_doom Nybegynder
17. juni 2006 - 16:44 #6
# opret følgende tabeller i databasen
CREATE TABLE konti_fast (id INT AUTO_INCREMENT, navn VARCHAR (50), adresse VARCHAR (50), postnummer INT, city VARCHAR (50), telefon INT, email VARCHAR (255), domaene VARCHAR (255), faktura_adresse VARCHAR (50), faktura_postnummer INT, faktura_by VARCHAR (255), hoteltype ENUM ('0','1','2','3','4','5','6'), betalingsperiode INT, inbetalingsdato date, inbetalingsfrist date, oprettet ENUM ('0','1'), PRIMARY KEY (id));
CREATE TABLE konti_privat (id INT AUTO_INCREMENT, navn VARCHAR (50), adresse VARCHAR (50), postnummer INT, city VARCHAR (50), telefon INT, email VARCHAR (255), domaene VARCHAR (255), faktura_adresse VARCHAR (50), faktura_postnummer INT, faktura_by VARCHAR (50), plads INT, emails ENUM ('0','1'), databaser INT, betalingsperiode INT, inbetalingsdato date, inbetalingsfrist date, oprettet ENUM ('0','1'), PRIMARY KEY (id));
Avatar billede arne_v Ekspert
18. juni 2006 - 02:57 #7
strengen "-hosting.konti_fast" eksisterer ikke i den SQL du har postet - det må
ske et andet sted i koden
Avatar billede arne_v Ekspert
09. juli 2006 - 03:12 #8
??