Avatar billede nuber Nybegynder
13. juni 2006 - 09:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

dansk dns på.is domæner

Jeg har et .is domæne, i øjeblikket kører dns for domænet på simin's dns. Og det er dyrt.

Er der nogen der har kendskab til en dansk dns der kan håndtere .is domæner.

island isnic.is
Avatar billede zoq Nybegynder
14. juni 2006 - 00:21 #1
Er det dig der har været ved at spørge her?:
http://forumsmf.gratisdns.dk/index.php?topic=1107.0
Avatar billede zoq Nybegynder
14. juni 2006 - 00:25 #2
Ellers ved jeg ikke om Struer.net tilbyder service på .is, men du kan sende dem en mail og høre.
http://www.struer.net/default.asp?catID=95
Avatar billede nuber Nybegynder
14. juni 2006 - 01:17 #3
Der står nok mange tusind DNS i DK, håber på herigennem at undgå at spørge hver enkelt administrator.

Og ja, det er mig der har gang i samme spgm på gratisdns
Avatar billede zoq Nybegynder
14. juni 2006 - 09:18 #4
Jeg har lige siddet og kigget et par udbydere igennem og det er de færreste som reklamere med salg af .is domæner, så du kan nok ikke undgå en smule research. :-)
Avatar billede nuber Nybegynder
14. juni 2006 - 13:08 #5
Jeg har allerede forespurgt en del steder....

Og er kørt temmelig fast. Derfor spørger jeg her, det ku jo være at der var nogen der kendte nogen
Avatar billede czar Nybegynder
24. juni 2006 - 17:49 #6
vi vil gerne hjælpe dig med det.

jeg har rettet til så .is bliver oprettet med hæjre ttl på ns records, hvis du har flere "fejl" fra hostmaster hos .is, så skriv til mig

bemærk, det virker IKKE i templates hos os

support@gratisdns.dk

peter - GratisDNS.dk
Avatar billede nuber Nybegynder
19. august 2010 - 09:06 #7
lukker lige