Avatar billede dranzer Nybegynder
10. juni 2006 - 10:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ProgressBar stopper med at køre. Hjælp

Hejza. Jeg har gang i at lave et lille program...

Jeg vil gerne have mit program til at når man trykker på en knap så begynder en ProgressBar at køre ned under også skal der gå 10 sekunder også skal ProgressBar stopper, også kommer der en MsgBox op.

Men mit problem er når jeg siger til den at den skal vente i 10 sekunder så forsvinder ProgressBar og kommer først frem og køre efter 10 sekunder. :o(.

Jeg har så lavet lidt kode her... Men ved simpelthen ikke hvad jeg skal ligge ind for at gøre sådan at den køre når man trykker på knappen også stopper efter 10 sekunder når MsgBox kommer op. Er der nogen der kan hjælpe???

Public Class Form1

    Private Sub Button1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button1.Click
        ProgressBar1.Style = ProgressBarStyle.Marquee
        System.Threading.Thread.Sleep(10000)
        MsgBox("hej med dig", MsgBoxStyle.Information, "Fundet")
    End Sub

    Private Sub ProgressBar1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles ProgressBar1.Click

    End Sub
End Class
Avatar billede arne_v Ekspert
11. juni 2006 - 00:45 #1
du må ikke lave en Sleep i en event
Avatar billede dranzer Nybegynder
12. juni 2006 - 20:17 #2
lukket