Avatar billede jakob_eg Nybegynder
01. juni 2006 - 19:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Timer i PowerPoint

Hej

Er der nogen som ved hvordan man laver en tæller i PowerPoint, som kan tælle ned fra 60 sek, samtidig med at det vises i diasshowet.
Det skal give en indikation af hvornår det er tid til at skifte til næste slide.
Avatar billede cyber666 Nybegynder
23. oktober 2007 - 13:25 #1
http://www.tushar-mehta.com/powerpoint/time_in_break/index.htm

På denne side finder du en lille timer funktion som kan bruges. Ved dobbeltklik på grafikken på der et data ark frem her kan du tilføje eller slette indtastede alt efter hvor lang tid du vil have, eller skal bruge. Derefter kører du tidsindstillingerne og tilpasser disse til cirklen.
Avatar billede jakob_eg Nybegynder
25. marts 2008 - 14:07 #2
Beklager at jeg havde glemt at jeg oprettede dette spørgsmål.
Her er point til dig, selvom jeg ikke skal bruge det længere.