Avatar billede snell Nybegynder
30. maj 2006 - 21:47 Der er 5 kommentarer

Kan man tilslutte en Accespoint til en ISDN-router?

Jeg har lige anskaffet en brugt Zyxel Prestige 100 ISDN Router. Kan det lade sig gøre at tilslutte en Accespoint til routeren for på denne måde at etablere et trådløst netværk?

I såfald hvilken Accespoint skal jeg købe?

/Alex
Avatar billede nillinx Nybegynder
31. maj 2006 - 20:41 #1
Ja, du kan sagtens tilslutte din accespoint til din router.

Hvilken en du skal købe må du spørge en anden om da jeg ikke har sat mig ind i hvilke der er gode og hvilke der ikke er, men kun hvordan det skal sættes op :p
Avatar billede speedytech Nybegynder
01. juni 2006 - 00:07 #2
Du kan sætte en accesspoint på alle netværk med RJ45 standart (patch-kabel)
Her er en god model - http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=45826 (virker perfekt)
Avatar billede mexico Nybegynder
01. juni 2006 - 17:32 #3
Jeg vil foretrække en med overførselshastighed på 108Mbps - har I et forslag en accesspoint med denne overførselshastighed som kan sluttes til Alex's ISDN router?
Avatar billede mexico Nybegynder
01. juni 2006 - 17:59 #4
Avatar billede snell Nybegynder
18. august 2010 - 19:11 #5
Spørgsmålet er blevet uaktuelt. Jeg har ikke mere ISDN.