Avatar billede kimball Nybegynder
26. maj 2006 - 23:41 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Utorrent hjælp søges

jeg bruger har kunne i noget tid bruge dette program, men nu virker det ikke mere, det vil ikke gå igang, nogen har har lidt forstand på det, og hva der kan være grunden..
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
27. maj 2006 - 00:05 #1
Det er generelt ikke kotyme heinde at man hjælper med P2P fildeling og alt vad der hører til.

mvh
Mads
Avatar billede kimball Nybegynder
27. maj 2006 - 11:32 #2
nåh ja, kan godt se det måske ikk er det smarteste, men jeg bruger det sammen med nogen andre, var vi er igang med at mix film sammen, og det er en meget letter måde at sende store filer på end at skulle pakke det over winrar også sende over rapidshare.
Avatar billede uffesteenberg Novice
27. maj 2006 - 18:54 #3
I princippet er det vist OK at snakke om p2p-programmer herinde... men når det bevæger sig over i direkte omtale og hjælp til ULOVLIG fildeling, så stopper løjerne ;-)

Selve programmet er jo ikke ulovligt...
Avatar billede kimball Nybegynder
27. maj 2006 - 20:08 #4
jeg er sku ikk så dum at jeg vil dl ulovlig ting, kender sku nogen der har fået nogen slemme bøder..

men hvis nogen kunne komme til noget info hvorfor det er som om den ikk kan log sig på, ville det være super..
Avatar billede uffesteenberg Novice
27. maj 2006 - 20:12 #5
Hvis du ikke får svar, så prøv evt. i programmets forum på denne side --->
http://www.utorrent.com/
Avatar billede leif Seniormester
27. maj 2006 - 20:14 #6
uffesteenberg -> Vi er enige, men da størstedelen der bruger denne type programmer bruger det til noget ulovligt vælger mange at lade være med at hjælpe.
Avatar billede uffesteenberg Novice
27. maj 2006 - 20:18 #7
Klart.. det er også i orden. Man må vurdere fra gang til gang... især når det alligevel er let at finde fora osv. om den slags
Avatar billede leif Seniormester
27. maj 2006 - 20:19 #8
At det er let at finde fora betyder bare at de kan vælge at spørge der og ikke her.
Avatar billede kimball Nybegynder
27. maj 2006 - 20:19 #9
kan ikk finde noget hælp på det forum :(
Avatar billede uffesteenberg Novice
27. maj 2006 - 20:21 #10
Har du prøvet at poste et spørgsmål derinde??
Måske vil det hjælpe at slette programmet og geninstallere (nyeste version)
Avatar billede kimball Nybegynder
27. maj 2006 - 20:22 #11
har haft slettet hele min comp idag, fordi jeg blev s¨å sur på det :P
Avatar billede uffesteenberg Novice
27. maj 2006 - 20:29 #12
Jeg ved jo godt at p2p-programmer oftest bruges til ulovlig fildeling, men det kan jeg jo ikke vide, så jeg vælger som regel at hjælpe..
Når man hjælper til atndre programmer som Photoshop, Nero eller andet kan man jo heller ikke vide, om det er en pirat-udgave folk har :-(
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
08. juni 2006 - 08:40 #13
Jeg kender ikke utorrent men jeg anvender den der hedder Azerus torrent klient og den virker ganske fint.

Du finder den her:

http://azureus.sourceforge.net/

mvh
Mads
Avatar billede kimball Nybegynder
14. juli 2006 - 01:05 #14
intet har hjulpen, der er noget som gør jeg ikk kan, men vil da gerne give nogen point for jeres tid..
Avatar billede uffesteenberg Novice
14. juli 2006 - 01:10 #15
Har også kun hørt godt om Azureus......
Avatar billede kimball Nybegynder
14. juli 2006 - 01:42 #16
har dem begge, men tror jeg skal have fat på nogen koder til den blå boks på væggen, og åben en port på en måde :(
Avatar billede kimball Nybegynder
11. december 2006 - 12:41 #17
intet hjælp at hente :(