Avatar billede xplorer Nybegynder
22. april 2006 - 16:39 Der er 4 kommentarer

En anden viser sig på min netværk

Jeg er stødt på noget meget besynderligt.
Jeg er kommer på sådan noget fiber net her hvor jeg bor. Pludselig idag hvor jeg åbner min mappe Netværkssteder viser der sig pludselig at være 3 mapper med /c navn /d navn /g navn alle mapper kan jeg kommer ind i og rode samt gøre hvad det passer mig. Mapperne er IKKE mine og jeg ANER ikke hvordan de havner inde hos mig nogen der kender til det og hvad man eks kan gøre.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
22. april 2006 - 16:47 #1
Hvis de ligger på di c: drev må det da være dine.

Hvis de er mapper på en server kan du bare højreklike og sige "disconnect" eller "afbryd" eller hvad der nu står på dansk.

mvh
Mads
Avatar billede xplorer Nybegynder
22. april 2006 - 17:02 #2
de ligger inde i netværksteder som lokalt netværk, jeg har ikke noget lokatl netværk og jeg kender ingen ved det navn. vedkommende har åben for sine C drevs og alt. Men hvorfor er hun her. Jeg kan se at programmer NT kerne og -system  virkelig for hevet noget data ind når jeg rode i hendes mapper så jeg tror det er skurken. men det besvære jeg ikke på hvorfor jeg kan se hende mapper.
Avatar billede xplorer Nybegynder
22. april 2006 - 17:18 #3
Tror jeg har fundet ud af selv hvad der er som er glat. og jeg har fundet personen der har de mapper liggende og ringer og ordner det med vedkommende.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
22. april 2006 - 18:04 #4
Evt. burde du også kontakte leverandøren af dit fibernet - Lyder til deres sikkerhed ikke er helt i top :)