Avatar billede amiedk Nybegynder
19. april 2006 - 12:39 Der er 1 løsning

Udvikling / opsætning af CMS

Hejsa

Jeg håber jeg har lagt spørgsmålet i den rigtige gruppe ?

Vi er en frivillig organisation der har en hjemmeside ( www.orangutang.dk ) Vi vil gerne have lavet et CMS på vores hjemme side og har derfor brug for hjælp. Vi har kigget lidt på Joomla og det har mange af de funktioner vi gerne vil have. Om det skal være noget selvudviklet eller Joomla der skal implementeres på vores hjemmeside er underordnet. Det vigtigste er at det virker, er simpelt at bruge og har de funktioner vi søger.

Det vi har brug for er en person der kan hjælpe os med det. Da alt vores arbejde er frivilligt og alle vores penge bliver sendt til Borneo, så kan vi ikke betale for det. Jeg vil dog godt smide 1.000 point efter den der vil hjælpe os herinde, men hvad jeg kan læse mig frem til her, så må man kun give max 200 point ??

Vi forestille os at du kommer ud til os en aften ( vi har kontor ved Sankt Hans Torv i København ) så vi kan gennemgå siden og hvad det er vi ønsker.

Er der nogen her der er friske på at hjælpe os ? :-)

Med venlig hilsen
Malene
Avatar billede amiedk Nybegynder
19. april 2006 - 15:05 #1
-