Avatar billede casperaaa Nybegynder
18. april 2006 - 16:58 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Sende glemt password til mine brugere!

Hej,

Jeg har en access db med en masse brugere, hvordan laver man en funktion, så brugeren kan skrive deres mail adresse i et inputfelt og trykke "Send" og de så herefter modtager en mail, med deres password?

(Den skal kun sende en mail, hvis den kan finde deres registrede mail adresse i databasen!)
Avatar billede terry Ekspert
18. april 2006 - 17:32 #1
I see you also have another question opened (http://www.eksperten.dk/spm/703533) which mentiones ASP. If you want to do this in ASP then you have a much better chance of getting an answer in that category. The solution in Access would not be the same as in ASP.
Avatar billede casperaaa Nybegynder
18. april 2006 - 17:41 #2
Avatar billede mugs Novice
18. april 2006 - 18:16 #3
casperaaa > Læg et svar her selv og accepter det, så bliver spørgsmålet lukket.
Avatar billede casperaaa Nybegynder
18. april 2006 - 18:17 #4
Lukket!
Avatar billede mugs Novice
18. april 2006 - 18:19 #5
Spørgsmålet er ikke lukket før du accepterer dit svar!
Avatar billede casperaaa Nybegynder
18. april 2006 - 18:22 #6
Hmm, jeg kan ikke få den til, at lukke ved at trykke accepter?
Avatar billede mugs Novice
18. april 2006 - 18:23 #7
Du skal markere dit brugernavn og derefter trykke på accepter.
Avatar billede mugs Novice
18. april 2006 - 18:24 #8