Avatar billede kalsmose Nybegynder
13. april 2006 - 22:04 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af logo

Hvad syntes i om dette logo.
http://www.computerbehov.dk/Untitled-1.jpg
Avatar billede trekkies Juniormester
13. april 2006 - 22:07 #1
Det er et MEGET stort logo og meget kedeligt at se på.
Avatar billede xerofyt Nybegynder
13. april 2006 - 22:07 #2
Enkelt... og rigtig fedt...!! måske en anden baggrundfarve???
Avatar billede kalsmose Nybegynder
13. april 2006 - 22:12 #3
self skal det ikke være så stort, men det er nok for i kan se det bedre. hvem i deres rette sind laver en hp som kun er et logo :P
Avatar billede weaponx Nybegynder
13. april 2006 - 22:15 #4
Det er pænt og stilrent, men også kedeligt og ikke særlig originalt.
Avatar billede douglas Nybegynder
13. april 2006 - 22:24 #5
Jeg må indrømme, at jeg ikke kan se den helt store sammenhæng mellem logo og navn...
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. april 2006 - 22:26 #6
Jeg synes der er lidt stil inkonsistens. Navnet Green Beans signalerer organiske bløde runde former og selve logoet er kasset, med rette linier og spejling, ikke særligt organisk
Avatar billede doggy82 Praktikant
13. april 2006 - 23:57 #7
Jeg kunne ikke lade være...
http://lassefernov.dk/exp/beans.jpg

(OBS: ikke en gave, men måske lidt inspiration)
Avatar billede troels_holm Nybegynder
14. april 2006 - 00:06 #8
Sys heller ik der er sammenhæng mellem logo og navn...

dogy82's, derimod, sys jeg er godt...ikke en kritik til kalsmose, men overvej det ;)
Avatar billede uffesteenberg Novice
14. april 2006 - 00:08 #9
Jeg må indrømme, jeg heller ikke bryder mig om det...

-det ser ret kedeligt ud
-Skrifttypen passer ikke til grafikken (hård/blød)
-undskyld, men det ligner noget min niece på 11 kunne lave på en Commodore 64

...håber ikke du bliver fornærmet... jeg kunne ikke selv have lavet det nær så flot, men du får min ærlige mening ;-)

Hvad laver Green Beans design i øvrigt?? Det må jo gerne skinne igennem i logoet..

doggy82: Det ser straks bedre ud.. dit remake af logoet får mig til at tænke på eksklusive Aloe Vera-shampoer eller sådan noget :-)
Avatar billede flashnoob Nybegynder
14. april 2006 - 12:07 #10
Jeg må også tilslutte mig gruppen af personer der ikke synes om logoet.
Tag følgende som konstruktiv kritik.

- Kasserne, hvad repræsenterer de? hvis I nu lavedede statistikprogammer ville det passe ind. I mine øjne har det i hvert fald ikke det store at gøre med Grønne bønner / design - firma.

- Kasserne er set fra 'siden', 3d, hvorimod teksten er set fra front, det gør logoet rodet pga. de forskellige vinkler. Yderligere har du trukket i teksten så den kommer til at forsvinde ud i bunden.

- Pas på med for mange effekter, her tænker jeg både på tekst og kassernes spejling, du kan komme til at rende ind i problemer hvis det engang skal trykkes.

-Der er fejl i toppen af den røde kasse, eller er det en effekt - i så fald, hvad skal den til for?

Blot mine 10 cent :)
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
15. april 2006 - 18:06 #11
Så vil jeg også lige blande mig.

Det er ikke
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
15. april 2006 - 18:07 #12
argh ramte knappen.

Det er ikke flot.. Det logo ligner en hurtigt nybegynder tegning fra 3d studio max..

Prøv igen :D
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
18. april 2006 - 23:27 #13
Doggy82 - jeg er vild med dit logo. Dér er der netop sammenhæng mellem det tekstmæssige (Green Beens) og det visuelle og i et lækkert, sart farvevalg. Godt gået.
Avatar billede doggy82 Praktikant
18. april 2006 - 23:41 #14
Den lå lige for hoften ;D
Avatar billede mortenfn Nybegynder
19. april 2006 - 20:27 #15
doggy82 -> okay - ide til dette www.thorsnet.dk
Avatar billede kalsmose Nybegynder
26. maj 2006 - 18:22 #16
..