Avatar billede xplorer Nybegynder
13. april 2006 - 14:11 Der er 11 kommentarer

Sletnings fejl hjælp

Jeg har et problem når jeg har nogle filer somregelt mange så får jeg en fejl så snart jeg makere 50 filer og vil slette dem, trykker på del og op kommer der en fejl om explorer.exe fejl et eller andet. Men tager jeg eks 15 filer sletter den fint men når det er mange vil den ikke og kommer med en fejl kan nogen hjælpe mig med at få det løst.
Avatar billede levithan Nybegynder
13. april 2006 - 14:30 #1
hvilke ting er det du prøver at slette?
Avatar billede xplorer Nybegynder
13. april 2006 - 14:35 #2
billeder musik osv.
Avatar billede xplorer Nybegynder
13. april 2006 - 14:37 #3
Jeg maker ca de 50 filer og så får jeg fejlen men sletter jeg mappen med de filer inde i får jeg ingen fejl.
Avatar billede levithan Nybegynder
13. april 2006 - 14:42 #4
jeg forstå hvad du mener. det samme gælder win98 hvis man markere for mange filer så crasher den men 50 burte ikke være et problem.

har du prøvet med SHIFT + DELETE tasten efter at ha markeret dem alle sammen
Avatar billede xplorer Nybegynder
13. april 2006 - 14:44 #5
så kommer samme fejl op igen.
Avatar billede levithan Nybegynder
13. april 2006 - 14:54 #6
ok blot for at teste noget andet

prøv at hente programmet total commander http://www.ghisler.com/  og market en masse filer via et af vinduerne og tryk på delete og se om det virker
Avatar billede xplorer Nybegynder
13. april 2006 - 15:05 #7
Ja med det program kan jeg slette fint og det er 26 filer det drejer sig om kan jeg se.
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
13. april 2006 - 15:11 #8
>>xplorer, det problem du beskriver er en "børnesygdom" som microsoft ikke har rettet endnu, det er det samme med en anden sygdom man microsoft ikke kan rette... :)

/FunteX! :-)
Avatar billede xplorer Nybegynder
13. april 2006 - 15:12 #9
ok dvs ik noget jeg sådan skal bekymre mig om. men hvordan udretter man problemet eller sker det afsig selv en dag
Avatar billede levithan Nybegynder
13. april 2006 - 15:17 #10
det sker vist kun hvis MS fixer problemer og de kommer med i en ny service pack. hotfixes er mere til system kritiske ting som huller og andet gejl
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
13. april 2006 - 15:24 #11
ud over at problemet er irriterende, så nej det behøves du ikke at bekymre dig om det indtil microsoft får fingeren ud af gaskammeret og fixet problemet... :)