Avatar billede yovip Nybegynder
12. april 2006 - 00:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fjerne ASUS Bootscreen (eller bare lyd)

Jeg er meget glad for min nye ASUS W5F, men der er en ting, som virkelig irriterer mig; hver gang, jeg genstarter, starter eller bare vækker fra Standby, viser den ASUS-logoet og spiller en ret høj lyd.

Da jeg har tænkt mig at bruge min computer til forelæsninger og i hvilekupeer, vil jeg meget gerne slippe af med den lyd - evt. men den logoskærm i det hele taget.

Jeg har Googlet mig frem til, at jeg nok skal ind i BIOS'en og slå den fra, men jeg kan heller ikke komme derind - har prøvet F8, Esc, Del, ...

Hjælp!
Avatar billede levithan Nybegynder
12. april 2006 - 00:10 #1
hvad med F2.
Avatar billede yovip Nybegynder
12. april 2006 - 00:36 #2
Ja, det gjorde underværker - tak. Så slår man bare POST sound af...
Avatar billede yovip Nybegynder
12. april 2006 - 00:37 #3
Svar lige igen, levithan, så jeg kan give dig point...
Avatar billede levithan Nybegynder
12. april 2006 - 00:43 #4
her