Avatar billede pman Nybegynder
10. april 2006 - 17:40 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Internetindstillinger problem

Jeg kan ikke ændre sikkerheds niveauet, hvor man normalt går ind i funktioner--> internetindstillinger fanen sikkerhed så kan man normalt vælge mellem 4 forskellige niveauer, men min kan kun stå på mellem eller høj og det er skyld i jeg ikke kan komme ind på min netbank!

Nogen der kender til det problem...?

Mvh Pman
Avatar billede joryje Nybegynder
10. april 2006 - 17:45 #1
Nej, men efter SP2 kan den ikke sættes til lavere end Mellem i XP Home...
Hvilken brugertype har du? Standard eller Administrator?
Avatar billede pman Nybegynder
10. april 2006 - 17:46 #2
administrator
Avatar billede joryje Nybegynder
10. april 2006 - 17:46 #3
Standard = Begrænset
Avatar billede joryje Nybegynder
10. april 2006 - 17:46 #4
Nå...
Avatar billede joryje Nybegynder
10. april 2006 - 17:47 #5
Prøv at tilføje din netbank adresse til listen over websider du har tillid til. Så burde du i hvert fald kunne bruge din Netbank.
Avatar billede pman Nybegynder
10. april 2006 - 17:47 #6
Ved sku ik helt hvad der går galt... det er gennem Telmore den går galt... men det må være indstillingerne på min puter den er gal.... Ingen der kender till problemet...?
Avatar billede pman Nybegynder
10. april 2006 - 17:48 #7
det er når jeg bliver sendt fra telmore til min netbank den går gal... der kommer bare en blank side...
Avatar billede pman Nybegynder
10. april 2006 - 17:49 #8
jeg hat tilføjet både telmore og min bank og det hjælper lige lidt...!
Avatar billede joryje Nybegynder
10. april 2006 - 17:51 #9
Har du fjernet fluebenet i det der med at siderne kræver servergodkendelse
Avatar billede boxer Nybegynder
10. april 2006 - 17:52 #10
Prøv lige dette:
http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#netbanken

Hvilken firewall bruger du?
Avatar billede pman Nybegynder
10. april 2006 - 17:52 #11
ja det har jeg gjort
Avatar billede pman Nybegynder
10. april 2006 - 17:53 #12
jeg har fjernet alt firewall, antivirus osv lige indtil jeg får det op at kører troede oz det havde noget med det at gøre...!
Avatar billede pman Nybegynder
10. april 2006 - 17:54 #13
genstarter lige og prøver igen...
Avatar billede boxer Nybegynder
10. april 2006 - 17:58 #14
Prøv nu forslagene fra mit link. Der er nok at tage fat i :o)
Når du har tjekket det hele, læser og afprøver du lige det der står i sidste afsnit.
Avatar billede pman Nybegynder
10. april 2006 - 18:36 #15
anonym så virker det...! Takker
Avatar billede boxer Nybegynder
10. april 2006 - 18:40 #16
Det var dejligt :o)
Jeg smider et svar.