Avatar billede dorthe_wolfsgruber Nybegynder
07. april 2006 - 22:23 Der er 2 kommentarer

konverter til movie-maker fil, i quick time

Hej!
Eftersom jeg gerne vil lave en film i windows movie maker, har jeg forsøgt at overføre en fil fra min mobil, til movie maker. Men movie maker vil ikke acceptere fil formatet.
Derfor har jeg downloadet et gratis program på: http://www.apple.com/quicktime/download/win.html
Kan jeg bruge dette program til at konvertere filen, således at jeg kan bruge den i window movie maker? og hvordan? -synes kun det er er program til at afspille musik. Kan man evt. downloade quick time, gratis?

På forhånd tak for hjælpen.
Hilsen Dorthe
Avatar billede joryje Nybegynder
07. april 2006 - 22:27 #1
For at gemme og/eller evt. redigere i QuickTime skal du købe QT Pro til 229 kr.
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore.woa/6304041/wo/w6JQqPCiWBob2QWpmRK1lPHE0ff/2.0.19.1.0.8.25.7.11.0.3
Avatar billede joryje Nybegynder
07. april 2006 - 22:28 #2
Det er nemlig kun mulig at afspille i den gratis version af QuickTime...