Avatar billede mickey777 Nybegynder
06. april 2006 - 16:01 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Siden vises ikke!

Er der nogle der ved hvad denne fejlmeddelse betyder og hvordan den kan løses?

http://frontpage.cbs.dk/icco/web/

På forhånd tak
Avatar billede smirnoff Nybegynder
06. april 2006 - 17:05 #1
ja du kører php5, men en variabel i en klasse i sitemap.inc.php er erklæret med :

var $et_eller_andet = <noget>;

.. tilsyneladende er det ikke understøttet i php5(deraf deprecated), så du skal erklære den som:

private $et_eller_andet = <noget>;

(eller public, protected alt efter dit behov)

.. dog ved jeg ikke om det er noget man evt. ka slå fra i php.ini
Avatar billede mickey777 Nybegynder
06. april 2006 - 17:43 #2
Tak smirnoff. Jeg ændret variablerne til public og nu kan jeg se lidt af siden :)

Jeg får dog nogle andre fejlmeddelser, kan du hjælpe mig med at tyde dem?

Jeg har ikke selv stået for programmeringen, så derfor ved jeg ikke helt hvor jeg skal starte min fejlfinding så siden kan vises korrekt. Vedkommende er desværre for øjeblikket ikke til at få fat på.
Avatar billede smirnoff Nybegynder
06. april 2006 - 17:47 #3
Trying to get property of non-object

jeg vil mene at der et sted er et kald til en metode i et objekt ... lign:

$obj->metode(xxx)

.. hvor objektet: $obj ikke er instantieret -- nærmere kan jeg ikke komme det
Avatar billede mickey777 Nybegynder
20. april 2006 - 10:44 #4
Ifølge den eksterne udvikler skyldes problemet at koden er udviklet til php4 og ikke optimeret til php5.

Smirnoff læg et svar så du kan modtage nogle points for din hjælp.
Avatar billede smirnoff Nybegynder
20. april 2006 - 12:12 #5
helt ok ...