Avatar billede nuzercom Nybegynder
06. april 2006 - 11:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

xml i asp udem xmlDOM

Jeg er ved at sætte et site op for en forening, jeg er total newbie både i asp og xml. Siden er hosted hos b-one, som ikke understøtter xmldom. Jeg vil gerne have vist indholdet fra et xml dokument, pænt sat op ligesom html, så det er læsbart.
Jeg har læst at man kan parse det på klientsiden....

jeg kan give et pluk af xml dokumentet, men det er langt

Håber i eksperter kan hjælpe mig
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2006 - 12:30 #1
Parsing på klientsiden er simpelthen bare ikke smart - for det første er det KUN browsere med XSLT support der kan det (hvilket burde være grund nok), for det andet sender du ALLE data til klienten, hvilket umuliggør semi-hemmeligt indhold i XML filerne.

/CS
Avatar billede janegil Nybegynder
06. april 2006 - 13:22 #2
Hvis XML'en har samme rekkefølge på informasjonen, som det du vil vise i browseren, kan du komme et stykke på vei med CSS-styling. Se eksempel på http://heima.olivant.fo/~styrheim/xml/sql/pecking-order.xml og http://heima.olivant.fo/~styrheim/xml/sql/pecking-order.css.
Avatar billede nuzercom Nybegynder
07. april 2006 - 08:03 #3
Det er data der oprindeligt kommer fra et excel dokument jeg skal have vist på en medlemsside. Det er skyderesultater fra en skytteforening. Jeg kan ikke helt gennemskue rækkefølgen.
Hvis i har nogle ideer til løsninger vil jeg meget gerne høre dem  :O)
På forhånd tak

/AA
Avatar billede janegil Nybegynder
07. april 2006 - 09:30 #4
Excel? Så er vel materialet nokså tabell-preget? Trist at IE6 ikke støtter CSS-tabellstil for XML. Hvilket gir meg en anledning til å reklamere for http://flickr.com/photos/styrheim/109206473/.

Det kan lyde som om det er på tide at vi får se XML'en?

Er du forresten klar over at Excel kan generere HTML-kode også? Vanligvis ugyldig HTML, men deog HTML.
Avatar billede nuzercom Nybegynder
07. april 2006 - 10:22 #5
Det er ikke-edb-kyndige folk der skal kunne gemme data, jeg skal lave det så der er mindst muligt for dem at holde styr på, de skal bare gemme det.

<?xml version="1.0"?>
<Workbook xmlns="urn:schemas-microsoft-com:office:spreadsheet"
xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office"
xmlns:x="urn:schemas-microsoft-com:office:excel"
xmlns:dt="uuid:C2F41010-65B3-11d1-A29F-00AA00C14882"
xmlns:ss="urn:schemas-microsoft-com:office:spreadsheet"
xmlns:html="http://www.w3.org/TR/REC-html40">
<ExcelWorkbook xmlns="urn:schemas-microsoft-com:office:excel">
  <WindowHeight>7320</WindowHeight>
  <WindowWidth>9720</WindowWidth>
  <WindowTopX>-15</WindowTopX>
  <WindowTopY>-15</WindowTopY>
  <ProtectStructure>False</ProtectStructure>
  <ProtectWindows>False</ProtectWindows>
</ExcelWorkbook>
<Styles>
  <Style ss:ID="Default" ss:Name="Normal">
  <Alignment ss:Vertical="Bottom"/>
  <Borders/>
  <Font/>
  <Interior/>
  <NumberFormat/>
  <Protection/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s21">
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s22">
  <Alignment ss:Horizontal="Left" ss:Vertical="Bottom"/>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s23">
  <Alignment ss:Vertical="Bottom" ss:WrapText="1"/>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <NumberFormat ss:Format="@"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s24">
  <Alignment ss:Horizontal="Center" ss:Vertical="Bottom" ss:WrapText="1"/>
  <Borders>
    <Border ss:Position="Bottom" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <NumberFormat ss:Format="@"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s25">
  <Alignment ss:Horizontal="Center" ss:Vertical="Bottom" ss:WrapText="1"/>
  <Borders>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <NumberFormat ss:Format="@"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s26">
  <Alignment ss:Vertical="Bottom" ss:WrapText="1"/>
  <Borders>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <NumberFormat ss:Format="@"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s27">
  <Alignment ss:Vertical="Bottom" ss:WrapText="1"/>
  <NumberFormat ss:Format="@"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s28">
  <Alignment ss:Vertical="Bottom" ss:WrapText="1"/>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s29">
  <Alignment ss:Horizontal="Left" ss:Vertical="Bottom" ss:WrapText="1"/>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s30">
  <Alignment ss:Vertical="Bottom" ss:WrapText="1"/>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <NumberFormat ss:Format="Short Date"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s31">
  <Alignment ss:Vertical="Bottom" ss:WrapText="1"/>
  <Borders>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <NumberFormat ss:Format="Short Date"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s32">
  <Alignment ss:Horizontal="Center" ss:Vertical="Bottom" ss:WrapText="1"/>
  <Borders>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <NumberFormat ss:Format="@"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s33">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s34">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s35">
  <Alignment ss:Horizontal="Left" ss:Vertical="Bottom"/>
  <Borders>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s36">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s37">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s38">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s39">
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#FFFFFF" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s40">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#FFFFFF" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s41">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#FFFFFF" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s42">
  <Alignment ss:Horizontal="Left" ss:Vertical="Bottom"/>
  <Borders>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s43">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#FFFFFF" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s44">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s45">
  <Alignment ss:Vertical="Bottom" ss:WrapText="1"/>
  <Borders>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#FFFFFF" ss:Pattern="Solid"/>
  <NumberFormat ss:Format="@"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s46">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Interior ss:Color="#FFFFFF" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s47">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Interior ss:Color="#FFFFFF" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s48">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Interior ss:Color="#FFFFFF" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s49">
  <Alignment ss:Horizontal="Left" ss:Vertical="Bottom"/>
  <Borders>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#FFFFFF" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s50">
  <Alignment ss:Vertical="Bottom" ss:WrapText="1"/>
  <Borders>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#FFFFFF" ss:Pattern="Solid"/>
  <NumberFormat ss:Format="@"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s51">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#FFFFFF" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s52">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s53">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s54">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Protection/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s55">
  <Alignment ss:Horizontal="Center" ss:Vertical="Bottom" ss:WrapText="1"/>
  <Borders>
    <Border ss:Position="Bottom" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <NumberFormat ss:Format="@"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s56">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Protection/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s57">
  <Alignment ss:Horizontal="Left" ss:Vertical="Top"/>
  <Borders>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s58">
  <Alignment ss:Horizontal="Left" ss:Vertical="Top"/>
  <Borders>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#FFFFFF" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s59">
  <Alignment ss:Horizontal="Center" ss:Vertical="Bottom" ss:WrapText="1"/>
  <Borders>
    <Border ss:Position="Bottom" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#FFFFFF" ss:Pattern="Solid"/>
  <NumberFormat ss:Format="@"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s60">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Bottom" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#3366FF" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s61">
  <Alignment ss:Horizontal="Left" ss:Vertical="Bottom"/>
  <Borders>
    <Border ss:Position="Bottom" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#3366FF" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s62">
  <Alignment ss:Horizontal="Left" ss:Vertical="Top"/>
  <Borders>
    <Border ss:Position="Bottom" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Interior ss:Color="#3366FF" ss:Pattern="Solid"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s63">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Bottom" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Interior ss:Color="#3366FF" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s64">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Bottom" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Interior ss:Color="#3366FF" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s65">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Bottom" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Interior ss:Color="#3366FF" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s66">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Bottom" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Interior ss:Color="#3366FF" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s67">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Bottom" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Interior ss:Color="#3366FF" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s68">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Bottom" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#3366FF" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s69">
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#3366FF" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s70">
  <Alignment ss:Vertical="Bottom" ss:WrapText="1"/>
  <Borders>
    <Border ss:Position="Bottom" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#3366FF" ss:Pattern="Solid"/>
  <NumberFormat ss:Format="@"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s71">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#3366FF" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s72">
  <Alignment ss:Vertical="Bottom" ss:WrapText="1"/>
  <Borders>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#3366FF" ss:Pattern="Solid"/>
  <NumberFormat ss:Format="@"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s73">
  <Interior ss:Color="#FFFFFF" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s74">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#FF0000" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s75">
  <Alignment ss:Horizontal="Left" ss:Vertical="Bottom"/>
  <Borders>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#FF0000" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s76">
  <Alignment ss:Horizontal="Left" ss:Vertical="Top"/>
  <Borders>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Interior ss:Color="#FF0000" ss:Pattern="Solid"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s77">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Interior ss:Color="#FF0000" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s78">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Interior ss:Color="#FF0000" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s79">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Interior ss:Color="#FF0000" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s80">
  <Borders/>
  <Interior ss:Color="#FF0000" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s81">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Interior ss:Color="#FF0000" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s82">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Interior ss:Color="#FF0000" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s83">
  <Borders/>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#FF0000" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s84">
  <Alignment ss:Horizontal="Left" ss:Vertical="Bottom"/>
  <Borders>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#FF0000" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s85">
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#FFFF00" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s86">
  <Alignment ss:Horizontal="Left" ss:Vertical="Bottom"/>
  <Borders>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#FFFF00" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s87">
  <Alignment ss:Horizontal="Left" ss:Vertical="Top"/>
  <Borders>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#FFFF00" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s88">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Interior ss:Color="#FFFF00" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s89">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Interior ss:Color="#FFFF00" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s90">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Interior ss:Color="#FFFF00" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s91">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Interior ss:Color="#FFFF00" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s92">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Interior ss:Color="#FFFF00" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s93">
  <Interior ss:Color="#FFFF00" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s94">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Bottom" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#FFFF00" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s95">
  <Alignment ss:Horizontal="Left" ss:Vertical="Bottom"/>
  <Borders>
    <Border ss:Position="Bottom" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#FFFF00" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s96">
  <Alignment ss:Horizontal="Left" ss:Vertical="Top"/>
  <Borders>
    <Border ss:Position="Bottom" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Interior ss:Color="#FFFF00" ss:Pattern="Solid"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s97">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Bottom" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Interior ss:Color="#FFFF00" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s98">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Bottom" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Interior ss:Color="#FFFF00" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s99">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Bottom" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Interior ss:Color="#FFFF00" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s100">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Bottom" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Interior ss:Color="#FFFF00" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s101">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Bottom" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Interior ss:Color="#FFFF00" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s102">
  <Borders/>
  <Interior ss:Color="#FFFF00" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s103">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#FFFF00" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s104">
  <Alignment ss:Horizontal="Left" ss:Vertical="Bottom"/>
  <Borders>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#FFFF00" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s105">
  <Alignment ss:Vertical="Bottom" ss:WrapText="1"/>
  <Borders>
    <Border ss:Position="Bottom" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Left" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#FFFF00" ss:Pattern="Solid"/>
  <NumberFormat ss:Format="@"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s106">
  <Borders>
    <Border ss:Position="Right" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
    <Border ss:Position="Top" ss:LineStyle="Continuous" ss:Weight="1"/>
  </Borders>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#FFFF00" ss:Pattern="Solid"/>
  <Protection ss:Protected="0"/>
  </Style>
  <Style ss:ID="s108">
  <Alignment ss:Horizontal="Center" ss:Vertical="Bottom"/>
  <Font x:Family="Swiss" ss:Size="36" ss:Color="#FFFFFF" ss:Bold="1"/>
  <Interior ss:Color="#3366FF" ss:Pattern="Solid"/>
  </Style>
</Styles>
<Worksheet ss:Name="Ark1">
  <Names>
  <NamedRange ss:Name="_FilterDatabase" ss:RefersTo="=Ark1!R1C1:R65C30"
    ss:Hidden="1"/>
  </Names>
  <Table ss:ExpandedColumnCount="126" ss:ExpandedRowCount="137" x:FullColumns="1"
  x:FullRows="1">
  <Column ss:StyleID="s21" ss:AutoFitWidth="0" ss:Width="44.25"/>
  <Column ss:StyleID="s22" ss:AutoFitWidth="0" ss:Width="127.5"/>
  <Column ss:StyleID="s22" ss:AutoFitWidth="0" ss:Width="36.75"/>
  <Column ss:Width="53.25" ss:Span="4"/>
  <Column ss:Index="10" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Width="52.5"/>
  <Column ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="14" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="16" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="18" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="20" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="22" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="24" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="26" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="28" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="30" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="32" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="34" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="36" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="38" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="40" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="42" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="44" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="46" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="48" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="50" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="52" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="54" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="56" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="58" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="60" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Width="62.25"/>
  <Column ss:Index="64" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="68" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="72" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="76" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="80" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="84" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="88" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="92" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="96" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="100" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="104" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="106" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="110" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="114" ss:Width="53.25"/>
  <Column ss:Index="117" ss:Width="52.5"/>
  <Column ss:Index="119" ss:Width="52.5"/>
  <Column ss:Index="121" ss:Width="52.5"/>
  <Column ss:Index="123" ss:Width="52.5"/>
  <Column ss:Index="125" ss:Width="52.5"/>
  <Row ss:Height="45">
    <Cell ss:MergeAcross="28" ss:StyleID="s108"><Data ss:Type="String">Riffelskydning i  xxx Skytteforening sæson 2005/2006</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
  </Row>
  <Row ss:StyleID="s28">
    <Cell ss:Index="2" ss:StyleID="s29"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s29"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"><Data ss:Type="DateTime">2005-09-20T00:00:00.000</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"><Data ss:Type="DateTime">2005-09-27T00:00:00.000</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"><Data ss:Type="DateTime">2005-10-04T00:00:00.000</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"><Data ss:Type="DateTime">2005-10-11T00:00:00.000</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"><Data ss:Type="DateTime">2005-10-18T00:00:00.000</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"><Data ss:Type="DateTime">2005-10-25T00:00:00.000</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"><Data ss:Type="DateTime">2005-11-01T00:00:00.000</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"><Data ss:Type="DateTime">2005-11-08T00:00:00.000</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"><Data ss:Type="DateTime">2005-11-15T00:00:00.000</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"><Data ss:Type="DateTime">2005-11-22T00:00:00.000</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"><Data ss:Type="DateTime">2005-11-29T00:00:00.000</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"><Data ss:Type="DateTime">2005-12-06T00:00:00.000</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"><Data ss:Type="DateTime">2005-12-13T00:00:00.000</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"><Data ss:Type="DateTime">2005-12-20T00:00:00.000</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"/>
    <Cell ss:StyleID="s30"><Data ss:Type="DateTime">2005-12-27T00:00:00.000</Data></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"/>
    <Cell ss:StyleID="s30"><Data ss:Type="DateTime">2006-01-03T00:00:00.000</Data></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"/>
    <Cell ss:StyleID="s30"><Data ss:Type="DateTime">2006-01-10T00:00:00.000</Data></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"/>
    <Cell ss:StyleID="s30"><Data ss:Type="DateTime">2006-01-17T00:00:00.000</Data></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"/>
    <Cell ss:StyleID="s30"><Data ss:Type="DateTime">2006-01-24T00:00:00.000</Data></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"/>
    <Cell ss:StyleID="s30"><Data ss:Type="DateTime">2006-01-31T00:00:00.000</Data></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"/>
    <Cell ss:StyleID="s30"><Data ss:Type="DateTime">2006-02-07T00:00:00.000</Data></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"/>
    <Cell ss:StyleID="s31"><Data ss:Type="DateTime">2006-02-14T00:00:00.000</Data></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"/>
    <Cell ss:StyleID="s30"><Data ss:Type="DateTime">2006-02-21T00:00:00.000</Data></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"/>
    <Cell ss:StyleID="s30"><Data ss:Type="DateTime">2006-02-28T00:00:00.000</Data></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"/>
    <Cell ss:StyleID="s30"><Data ss:Type="DateTime">2006-03-07T00:00:00.000</Data></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"/>
    <Cell ss:StyleID="s30"><Data ss:Type="DateTime">2006-03-14T00:00:00.000</Data></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"/>
    <Cell ss:StyleID="s30"><Data ss:Type="DateTime">2006-03-21T00:00:00.000</Data></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"/>
    <Cell ss:StyleID="s30"><Data ss:Type="DateTime">2006-03-28T00:00:00.000</Data></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s30"/>
    <Cell ss:StyleID="s30"><Data ss:Type="String">Total</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Gennemsnit</Data></Cell>
    <Cell ss:StyleID="Default"/>
  </Row>
  <Row ss:StyleID="s27">
    <Cell ss:StyleID="s23"><Data ss:Type="String">Sk. Nr.</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s24"><Data ss:Type="String">Navn</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s59"><Data ss:Type="String">Klasse</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s25"><Data ss:Type="String">point</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s25"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s32"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s26"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s32"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s26"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s32"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s26"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s32"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s26"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s32"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s26"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s32"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s26"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s32"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s26"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s32"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s26"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s32"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s26"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s32"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s26"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s32"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s26"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s32"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s26"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s32"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s26"/>
    <Cell ss:StyleID="s32"/>
    <Cell ss:StyleID="s26"/>
    <Cell ss:StyleID="s32"/>
    <Cell ss:StyleID="s26"/>
    <Cell ss:StyleID="s32"/>
    <Cell ss:StyleID="s26"/>
    <Cell ss:StyleID="s32"/>
    <Cell ss:StyleID="s26"/>
    <Cell ss:StyleID="s32"/>
    <Cell ss:StyleID="s26"/>
    <Cell ss:StyleID="s32"/>
    <Cell ss:StyleID="s26"/>
    <Cell ss:StyleID="s32"/>
    <Cell ss:StyleID="s26"/>
    <Cell ss:StyleID="s32"/>
    <Cell ss:StyleID="s26"/>
    <Cell ss:StyleID="s32"/>
    <Cell ss:StyleID="s26"/>
    <Cell ss:StyleID="s32"/>
    <Cell ss:StyleID="s26"/>
    <Cell ss:StyleID="s32"/>
    <Cell ss:StyleID="s26"/>
    <Cell ss:StyleID="s32"/>
    <Cell ss:StyleID="s26"/>
    <Cell ss:StyleID="s32"/>
    <Cell ss:StyleID="s26"/>
    <Cell ss:StyleID="s32"/>
    <Cell ss:StyleID="s26"/>
    <Cell ss:StyleID="s55"/>
    <Cell ss:StyleID="s26"/>
    <Cell ss:StyleID="Default"/>
  </Row>
  <Row ss:StyleID="s73">
    <Cell ss:StyleID="s34"><Data ss:Type="String">29-4733</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s35"><Data ss:Type="String">fnavn1 enavn1</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s57"><Data ss:Type="String">bk2</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s36"><Data ss:Type="Number">187</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s36"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s37"><Data ss:Type="Number">185</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s38"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s37"><Data ss:Type="Number">191</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s37"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s37"><Data ss:Type="Number">189</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s38"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s37"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s38"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s37"><Data ss:Type="Number">189</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s38"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s37"><Data ss:Type="Number">189</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s38"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s36"><Data ss:Type="Number">191</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s37"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s37"><Data ss:Type="Number">188</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s38"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s37"><Data ss:Type="Number">193</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s38"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s37"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s38"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s37"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s38"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s37"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s38"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s36"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s37"/>
    <Cell ss:StyleID="s38"/>
    <Cell ss:StyleID="s36"/>
    <Cell ss:StyleID="s37"/>
    <Cell ss:StyleID="s38"/>
    <Cell ss:StyleID="s36"/>
    <Cell ss:StyleID="s37"/>
    <Cell ss:StyleID="s38"/>
    <Cell ss:StyleID="s36"/>
    <Cell ss:StyleID="s37"/>
    <Cell ss:StyleID="s38"/>
    <Cell ss:StyleID="s36"/>
    <Cell ss:StyleID="s37"/>
    <Cell ss:StyleID="s38"/>
    <Cell ss:StyleID="s36"/>
    <Cell ss:StyleID="s37"/>
    <Cell ss:StyleID="s38"/>
    <Cell ss:StyleID="s36"/>
    <Cell ss:StyleID="s37"/>
    <Cell ss:StyleID="s38"/>
    <Cell ss:StyleID="s36"/>
    <Cell ss:StyleID="s37"/>
    <Cell ss:StyleID="s56" ss:Formula="=SUM(RC[-56]:RC[-1])"><Data ss:Type="Number">1702</Data></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s54" ss:Formula="=IF(RC[-1]&lt;=0,0,AVERAGE(RC[-57]:RC[-2]))"><Data
      ss:Type="Number">189.11111111111111</Data></Cell>
  </Row>
  <Row ss:StyleID="s73">
    <Cell ss:StyleID="s60"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s61"><Data ss:Type="String">antal X Tier</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s62"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s63"><Data ss:Type="Number">2</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s63"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s64"><Data ss:Type="Number">2</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s65"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s64"><Data ss:Type="Number">3</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s65"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s64"><Data ss:Type="Number">3</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s65"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s64"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s65"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s64"><Data ss:Type="Number">2</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s65"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s64"><Data ss:Type="Number">3</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s65"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s63"><Data ss:Type="Number">4</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s64"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s64"><Data ss:Type="Number">1</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s65"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s64"><Data ss:Type="Number">2</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s65"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s64"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s65"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s63"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s64"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s65"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s63"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s64"/>
    <Cell ss:StyleID="s65"/>
    <Cell ss:StyleID="s63"/>
    <Cell ss:StyleID="s64"/>
    <Cell ss:StyleID="s65"/>
    <Cell ss:StyleID="s63"/>
    <Cell ss:StyleID="s64"/>
    <Cell ss:StyleID="s65"/>
    <Cell ss:StyleID="s63"/>
    <Cell ss:StyleID="s64"/>
    <Cell ss:StyleID="s65"/>
    <Cell ss:StyleID="s63"/>
    <Cell ss:StyleID="s64"/>
    <Cell ss:StyleID="s65"/>
    <Cell ss:StyleID="s63"/>
    <Cell ss:StyleID="s64"/>
    <Cell ss:StyleID="s65"/>
    <Cell ss:StyleID="s63"/>
    <Cell ss:StyleID="s64"/>
    <Cell ss:StyleID="s65"/>
    <Cell ss:StyleID="s63"/>
    <Cell ss:StyleID="s64"/>
    <Cell ss:StyleID="s66"/>
    <Cell ss:StyleID="s67"/>
  </Row>
  <Row ss:StyleID="s93">
    <Cell ss:StyleID="s85"><Data ss:Type="String">29-5716</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s86"><Data ss:Type="String">fnavn2 enavn2</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s87"><Data ss:Type="String">bk2</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s88"><Data ss:Type="Number">189</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s88"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s89"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s90"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s89"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s90"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s89"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s90"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s89"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s90"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s89"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s90"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s89"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s90"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s88"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s89"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s90"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s89"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s90"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s89"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s90"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s88"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s89"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s90"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s88"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s89"/>
    <Cell ss:StyleID="s90"/>
    <Cell ss:StyleID="s88"/>
    <Cell ss:StyleID="s89"/>
    <Cell ss:StyleID="s90"/>
    <Cell ss:StyleID="s88"/>
    <Cell ss:StyleID="s89"/>
    <Cell ss:StyleID="s90"/>
    <Cell ss:StyleID="s88"/>
    <Cell ss:StyleID="s89"/>
    <Cell ss:StyleID="s90"/>
    <Cell ss:StyleID="s88"/>
    <Cell ss:StyleID="s89"/>
    <Cell ss:StyleID="s90"/>
    <Cell ss:StyleID="s88"/>
    <Cell ss:StyleID="s89"/>
    <Cell ss:StyleID="s90"/>
    <Cell ss:StyleID="s88"/>
    <Cell ss:StyleID="s89"/>
    <Cell ss:StyleID="s90"/>
    <Cell ss:StyleID="s88"/>
    <Cell ss:StyleID="s89"/>
    <Cell ss:StyleID="s91" ss:Formula="=SUM(RC[-56]:RC[-1])"><Data ss:Type="Number">189</Data></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s92" ss:Formula="=IF(RC[-1]&lt;=0,0,AVERAGE(RC[-57]:RC[-2]))"><Data
      ss:Type="Number">189</Data></Cell>
  </Row>
  <Row ss:StyleID="s93">
    <Cell ss:StyleID="s94"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s95"><Data ss:Type="String">antal X Tier</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s96"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s97"><Data ss:Type="Number">2</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s97"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s98"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s99"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s98"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s99"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s98"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s99"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s98"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s99"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s98"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s99"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s98"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s99"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s97"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s98"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s99"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s98"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s99"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s98"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s99"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s97"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s98"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s99"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s97"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s98"/>
    <Cell ss:StyleID="s99"/>
    <Cell ss:StyleID="s97"/>
    <Cell ss:StyleID="s98"/>
    <Cell ss:StyleID="s99"/>
    <Cell ss:StyleID="s97"/>
    <Cell ss:StyleID="s98"/>
    <Cell ss:StyleID="s99"/>
    <Cell ss:StyleID="s97"/>
    <Cell ss:StyleID="s98"/>
    <Cell ss:StyleID="s99"/>
    <Cell ss:StyleID="s97"/>
    <Cell ss:StyleID="s98"/>
    <Cell ss:StyleID="s99"/>
    <Cell ss:StyleID="s97"/>
    <Cell ss:StyleID="s98"/>
    <Cell ss:StyleID="s99"/>
    <Cell ss:StyleID="s97"/>
    <Cell ss:StyleID="s98"/>
    <Cell ss:StyleID="s99"/>
    <Cell ss:StyleID="s97"/>
    <Cell ss:StyleID="s98"/>
    <Cell ss:StyleID="s100"/>
    <Cell ss:StyleID="s101"/>
    <Cell ss:Index="64" ss:StyleID="s102"/>
  </Row>
  <Row ss:StyleID="s73">
    <Cell ss:StyleID="s41"><Data ss:Type="String">29-5536</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s42"><Data ss:Type="String">fnavn3 enavn3</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s57"><Data ss:Type="String">bk3</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s36"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s37"><Data ss:Type="Number">166</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s38"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s37"><Data ss:Type="Number">175</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s38"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s37"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s38"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s37"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s38"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s37"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s38"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s37"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s38"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s36"><Data ss:Type="Number">185</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s37"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s38"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s37"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s38"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s37"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s38"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s36"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s37"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s38"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s36"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s37"/>
    <Cell ss:StyleID="s38"/>
    <Cell ss:StyleID="s36"/>
    <Cell ss:StyleID="s37"/>
    <Cell ss:StyleID="s38"/>
    <Cell ss:StyleID="s36"/>
    <Cell ss:StyleID="s37"/>
    <Cell ss:StyleID="s38"/>
    <Cell ss:StyleID="s36"/>
    <Cell ss:StyleID="s37"/>
    <Cell ss:StyleID="s38"/>
    <Cell ss:StyleID="s36"/>
    <Cell ss:StyleID="s37"/>
    <Cell ss:StyleID="s38"/>
    <Cell ss:StyleID="s36"/>
    <Cell ss:StyleID="s37"/>
    <Cell ss:StyleID="s38"/>
    <Cell ss:StyleID="s36"/>
    <Cell ss:StyleID="s37"/>
    <Cell ss:StyleID="s38"/>
    <Cell ss:StyleID="s36"/>
    <Cell ss:StyleID="s37"/>
    <Cell ss:StyleID="s56" ss:Formula="=SUM(RC[-56]:RC[-1])"><Data ss:Type="Number">526</Data></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s54" ss:Formula="=IF(RC[-1]&lt;=0,0,AVERAGE(RC[-57]:RC[-2]))"><Data
      ss:Type="Number">175.33333333333334</Data></Cell>
  </Row>
  <Row ss:StyleID="s73">
    <Cell ss:StyleID="s68"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s70"><Data ss:Type="String">antal X Tier</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s62"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s63"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s64"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s65"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s64"><Data ss:Type="Number">1</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s65"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s64"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s65"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s64"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s65"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s64"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s65"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s64"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s65"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s63"><Data ss:Type="Number">1</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s64"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s65"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s64"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s65"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s64"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s65"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s63"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s64"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s65"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s63"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s64"/>
    <Cell ss:StyleID="s65"/>
    <Cell ss:StyleID="s63"/>
    <Cell ss:StyleID="s64"/>
    <Cell ss:StyleID="s65"/>
    <Cell ss:StyleID="s63"/>
    <Cell ss:StyleID="s64"/>
    <Cell ss:StyleID="s65"/>
    <Cell ss:StyleID="s63"/>
    <Cell ss:StyleID="s64"/>
    <Cell ss:StyleID="s65"/>
    <Cell ss:StyleID="s63"/>
    <Cell ss:StyleID="s64"/>
    <Cell ss:StyleID="s65"/>
    <Cell ss:StyleID="s63"/>
    <Cell ss:StyleID="s64"/>
    <Cell ss:StyleID="s65"/>
    <Cell ss:StyleID="s63"/>
    <Cell ss:StyleID="s64"/>
    <Cell ss:StyleID="s65"/>
    <Cell ss:StyleID="s63"/>
    <Cell ss:StyleID="s64"/>
    <Cell ss:StyleID="s66" ss:Formula="=SUM(RC[-56]:RC[-1])"><Data ss:Type="Number">2</Data></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s67" ss:Formula="=IF(RC[-1]&lt;=0,0,AVERAGE(RC[-57]:RC[-2]))"><Data
      ss:Type="Number">1</Data></Cell>
  </Row>
  <Row ss:StyleID="s73">
    <Cell ss:StyleID="s39"><Data ss:Type="String">29-5429</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s35"><Data ss:Type="String">fnavn4 enavn4</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s57"><Data ss:Type="String">bk3</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s36"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s37"><Data ss:Type="Number">185</Data><NamedCell
      ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s38"><NamedCell ss:Name="_FilterDatabase"/></Cell>
    <Cell ss:StyleID="s37"><Data ss:Ty
Avatar billede janegil Nybegynder
07. april 2006 - 10:47 #6
Ja, det var jo litt av en munnfull. Jeg ser ikke umiddelbart noen navn eller inner-10'ere her?

Er det et regneark som henter selve resultatet via ODBC?
Avatar billede nuzercom Nybegynder
07. april 2006 - 10:49 #7
Der er lavet i regneark, men gemt som xml, fordi jeg regnede med at det var den nemmeste og bedste måde at få det vist i asp. Om enden på det bliver at jeg ikke bruger xml er ligegyldigt, bare det bliver nemt for brugeren.
Avatar billede nuzercom Nybegynder
19. maj 2006 - 15:15 #8
gemmer det bare som html fra excel, indtil jeg finder en bedre løsning