Avatar billede troymclure Nybegynder
06. april 2006 - 10:01 Der er 3 kommentarer

Sleep on lan

Hej Eksperter,

Er der nogle programmer eller netkort der giver mulighed for sleep on lan.

Eksempelvis hvis man skal remote slukke masinen ned.

Mvh

Troymclure
Avatar billede levithan Nybegynder
06. april 2006 - 10:06 #1
her kan du læse lidt mere om det http://homepage.mac.com/dtl/WakeOnLan/

siden er dog til MAC men indholdet er godt
Avatar billede troymclure Nybegynder
06. april 2006 - 10:07 #2
Det jeg søger er til PC. Har kigget på siden før. Men ellers tak for linket.
Avatar billede venturer Nybegynder
06. april 2006 - 15:17 #3
Jeg er ikke umiddelbart bekendt med denne funktion. Hvis din maskine kører Windows kan du med værktøjet "shutdown.exe" gøre det. Dette kræver at du kender brugernavn og password på en admin bruger på den maskine du vil lukke ned.