Avatar billede tha-crazy-boy Nybegynder
03. april 2006 - 13:46 Der er 2 kommentarer

Internet i bilen?

Jeg søger en mulig måde at integrere internet i min bil, som bliver udstyret med touchscreen og computer til at varetage div. funktioner, men udover det, kunne det jo være interessant, ikke bare at modtage e-mails, men også høre netradio og foretage IP-telefoni?

Så allerede der, er der et par krav til forbindelse og stabilitet. Har kigget lidt på div. muligheder, alt fra et pcmcia-internet-3-kort, 3-mobiler, Wimaxx osv...

Men jeg savner andet input fra andre med andre ideer og erfaringer :)
Avatar billede tha-crazy-boy Nybegynder
03. april 2006 - 16:02 #1
"3Data Fri

623,75 kr. kr./md. (6 mdr. binding)

Med 3Data Fri er du - som navnet antyder - fri til at være på nettet og downloade ubegrænset både i og udenfor 3's eget net til en fast månedlig totalpris.

Generelle takster
Ubegrænset forbrug af data både i og udenfor 3's eget net er inkl. i abonnementet.

Kan købes sammen med en 3Mobil eller med 3DataCard"

Lyder det fornuftigt - eller nogen der har en bedre ide? :)
Avatar billede joryje Nybegynder
03. april 2006 - 16:05 #2
Jeg tænkte på det samme....
3 er vist det eneste mobilselskab der udbyder et 3G data abonnement med helt frit forbrug. TDC's "frie" dataabonnement har en øvre grænse.