Avatar billede mexico Nybegynder
23. marts 2006 - 19:25 Der er 4 kommentarer

Hjælp til valg af CPU, bundkort og køler.

Jeg skal bruge noget hjælp til at vælge bundkort, CPU og køler til sammensætning af en HTPC som skal bruges til køre 3D applikationer og XP Media Center.

Mine krav til den er:

1. Den SKAL være meget lydløs.
2. Den SKAL passe sammen med følgende kabinet og tv-kort:

http://www.computer-parts.dk/cgi-bin/shop/X235.html
http://www.computer-parts.dk/cgi-bin/shop/WinTV-PVR-500MCE.html

3. Den SKAL være hurtig (jeg forestiler mig omkring 3,0 GHz, men ikke en Celeron D).

Det skal det være en god CPU og et godt bundkort uden video på, men den samlede pris må helst ikke overstige 2.500 DKK.

Mvh Søren
Avatar billede dragonknight Juniormester
23. marts 2006 - 20:07 #1
Avatar billede mexico Nybegynder
24. marts 2006 - 01:04 #2
Undgå helst at henvise til tidligere indlæg da spørgsmålet ikke matcher denne situation 100%.

Mvh Søren
Avatar billede mexico Nybegynder
28. marts 2006 - 18:42 #3
Er der ingen her som har forstand på bundkort og CPU'er???
Avatar billede mexico Nybegynder
02. april 2006 - 23:22 #4
dem som vil ha point må gerne kaste et svar.