Avatar billede mosse Novice
23. marts 2006 - 08:26 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Microsoft Power Point - automatisk start af præsentation

Det må dreje sig om en lille detalje.

Jeg har en præsentation, som jeg gerne vil have til at starte op automatisk, når der dobbelt-klikkes på den...

... men jeg kan f......me ikke finde det parameter, der aktiverer dette?
Avatar billede roadrunner38 Nybegynder
23. marts 2006 - 08:51 #1
når du er færdig går du ind på save as og vælger powerpoint show hedder noget andet hvis du ikke lige bruger office 2003 men altså "gem som" og så kan du ændre og vælge at den skal gemmes som et show
Avatar billede mosse Novice
23. marts 2006 - 09:34 #2
Tak for hjælpen - du skal lige have nogle point ...
Avatar billede soma Nybegynder
23. marts 2006 - 09:53 #3
Giv blot pointene til Roadrunner, men synes det allernemmeste er blot at omdøbe præsentationen fra filnavn.ppt til filnavn.pps f.eks i stifinderen, så starter den automatisk ved klik på den.
Avatar billede roadrunner38 Nybegynder
23. marts 2006 - 11:16 #4
vi kan bare dele, jeg synes også somas metode er smart, tænkte bare ikke lige på den.

ha en god dag og held og lykke med dit powerpoint show
Avatar billede mosse Novice
23. marts 2006 - 12:44 #5
Tak for det - og tak for hjælpen.
Avatar billede soma Nybegynder
23. marts 2006 - 12:44 #6
Tak roadrunner. Hermed svar. Mosse - sig til hvis du skulle få problemer.