Avatar billede mhauge Nybegynder
16. marts 2006 - 20:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

WinTV PCI problemer

Jeg har et WinTV PCI kort i min computer, det giver en del problemer, jeg har forsøgt at sætte det i en anden computer - der virker det fint.
1: Jeg kan ikke bruge original programmet (Computeren fryser når det bliver startet op), så bruger DScaler.
2: Det går jævnligt ned. (Så skal der genstartes)
3: Når harddiske/cddrev/dvddrev arbejder flimrer billedet meget.

Min computer er lavet af følgende hardware.
Bundkort: MSI K8T Neo2
CPU: Athlon 64 3000+
RAM: 2*512 MB DDR 400
Harddisk 1: Maxtor 80 GB ATA
Harddisk 2: Seagate 250 GB S-ATA
CD-Brænder: Plextor 16/10/40 ATA
DVD-Brænder: Plextor PX-716SA S-ATA
Grafikkort: Geforce FX5200
Lydkort: SoundBlaster Live 5.1

Jeg kører Windows XP SP2.
Har opdateret alle drivere.
Avatar billede c-holst Novice
16. marts 2006 - 21:07 #1
prøv at flytte kortet hen i en anden ledig pci port
Avatar billede c-holst Novice
16. marts 2006 - 21:07 #2
og reinstaller drivere og software
Avatar billede mhauge Nybegynder
16. marts 2006 - 21:15 #3
Jeg har prøvet i en anden pci slot, og har også forsøgt med komplet ominstallation af Windows og drivere.
Har prøvet at pille alt unødvendigt hardware ud af computeren.
Lige før man skulle tro det er mit bundkort der ikke kan lide tv-kortet.
Avatar billede c-holst Novice
10. juli 2006 - 23:04 #4
hvordan går så, har du brug for mere hjælp, ellers synes jeg du skal lukke trådan
hvh
carsten
Avatar billede mhauge Nybegynder
24. september 2006 - 19:56 #5
Har droppet at bruge tv-kortet, købt et tv istedet..
Åbenbart ikke nogen løsning på at få det til at køre i min computer..