Avatar billede gurly Praktikant
16. marts 2006 - 13:06 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

program til ftp

hvilket program er let at gå til og enkelt.
har brug for at kunne lægge nogle filer i en mappe, og derefter kunne downloade dem fra en anden pc på internettet.
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
16. marts 2006 - 13:09 #1
Avatar billede gurly Praktikant
16. marts 2006 - 13:14 #2
lots of useful features , det lyder ikke enkelt, der skal være så få funktioner som muligt, findes der et der er for dummies ?
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
16. marts 2006 - 13:15 #3
prøv nu lige og kig på det først ikke ;)
Avatar billede gurly Praktikant
16. marts 2006 - 13:16 #4
et på dansk måske ?
Avatar billede gurly Praktikant
16. marts 2006 - 13:26 #5
Ja jeg har læst kvikguiden, jeg forstår ikke en bønne, jeg har ikke brug for at skabe en forbindelse mellem min pc og en ftp server, jeg har brug for at sætte min pc op som ftp server, sådan at man fra en anden pc i internet eksplorer kan downloade filer som ligger på min pc.
og som sagt helst så enkelt som muligt, helst på dansk,
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
16. marts 2006 - 13:28 #6
så skal du jo vælge server programmet og ikke klienten ?
Avatar billede gurly Praktikant
16. marts 2006 - 13:32 #7
er både server programmet og klienten med i samme program ?
kan jeg downloade filer fra explorer på en pc uden klient ?
Avatar billede gurly Praktikant
16. marts 2006 - 15:26 #8
Har installeret server delen, og den kontakter en eller anden server ? har tilfet n mappe i bruger delen.
Hvad er min ftp adresse så ?
der er jo ikke skyggen af hjælp i det program !!!!!!!!!
Avatar billede eden Nybegynder
16. marts 2006 - 16:13 #9
FlashFXP er et super program. Har brugt det gennem flere år, og fungerer top notch.
Avatar billede gurly Praktikant
16. marts 2006 - 16:16 #10
nå der var en dansk guide her, tak skal du have gurly  c",)
http://www.piratgruppen.org/article.php3?id_article=453
Avatar billede gurly Praktikant
16. marts 2006 - 17:22 #11
jeg har nu gjort som i guiden, men det virker ikke, når jeg fra en anden pc forsøger at gå ind på min server skriver den at ftp session blev afbrudt, at jeg ikke har adgang. kan det være min router eller tlf adapter der blokkere ? jeg har et kabelmodem hvor udgangen er sluttet til en zyxel 2302 tlf. adapter, pc udgangen på adapteren er så tilsluttet en topcom router hvor der er tilsluttet 2 pc´er
Avatar billede gurly Praktikant
16. marts 2006 - 19:15 #12
Ligger du svar igen  2003 fyren ?
jeg fik det til at virke, min router spærre godt nok men jeg stiller et nyt spørgsmål op
Avatar billede gurly Praktikant
28. marts 2006 - 13:51 #13
Hmm, kan ikke finde 2003 fyrens profil mere, bliver nødt til at tage point selv