Avatar billede begere Nybegynder
10. marts 2006 - 19:31 Der er 1 løsning

billede der er overlejret over centrum som et "nested element"?

Hvis jeg nu har fået lavet noge lignende eksemplet; hvor jeg har en tekst der er centeret med linje længde på x antal karaktere;

Hvordan laver jeg så som tillæg via javascript; et billede der er overlejret over centrum som et "nested element"?

Eksemplet fra denne tråd:"http://www.eksperten.dk/spm/694120"

<script type="text/javascript">

function charprline(sIn, iWidth)
{
    var sOut = "";
    var j = 0;
    while (j < sIn.length)
    {
        sOut += sIn.substr(j, iWidth) + "<br>";
        j += iWidth
    }

    return sOut;

}

function init()
{
    var objP = document.getElementById("myid");
        objP.style.textAlign="center";
        objP.innerHTML = charprline(objP.innerHTML,7);
}

</script>

<body onload="init()">

<p id="myid">dette er en lille test og den skal breakes op for hver 7 char.</p>
</body>
Avatar billede begere Nybegynder
23. marts 2006 - 19:19 #1
hmm jeg har ikke fundet en løsning på problemet, men da ingen formår, eller gider give input, tillader jeg mig at lukke tråden.