Avatar billede sjh Nybegynder
09. marts 2006 - 22:54 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

MXBackup hos gratisdns

Er der nogle som har MXBackup service hos gratisdns?? hvis ja hvor mange MB får man for de 49,- syntes ikke der står noget om det??
Avatar billede coderdk Praktikant
09. marts 2006 - 23:01 #1
Jeg tror, inden for rimelighedens grænser, at der ikke er en grænse. Du får jo ikke hostet mail der, det er hvis din mailserver eller linje går ned, så ligger de i kø hos din mxbackup host...

Ellers sprøg her: http://forumsmf.gratisdns.dk/

De svarer :)
Avatar billede sjh Nybegynder
09. marts 2006 - 23:08 #2
Jo men hvis min server går ned eller brænder af.. så kan der jo hurtig gå 1-2 uger.. og på den tid er der måske kommet mails (på fx. 50 MB) hvad så?? gemmer de dem??
Avatar billede coderdk Praktikant
09. marts 2006 - 23:30 #3
Det går jeg da ud fra - Det er jo kun midlertidigt, og det er idéen med at have en MXbackup - Bare lige for at slå det fast: Du kan ikke checke mails på backup-serveren, den sender dem blot videre til din egen, når den kommer op :)
Avatar billede spuncut Nybegynder
09. marts 2006 - 23:35 #4
Jeg savner,ligesom sjh, nogle data på GratisDNS MXBackup :

Jeg overvejer at få en GratisDNS MXBackup, da jeg har haft bøvl
med Tele2's mailrelæ. min mailserver var nede en uges tid og i denne
periode smuttede der en hel del mails for mig.
som jeg oplever det er der mindre end 10 MB til rådighed hos tele2
desuden er der bøvl med mails større end ca. 5 MB.

1. Hvor meget plads er der til rådighed for backup af uafhentede mails....?

2. Hvor store mails kan passere gennem GratisDNS MXBackup ...?

3. Er GratisDNS MXBackup bedre end Tele2's mailrelæ.....?
Avatar billede sjh Nybegynder
09. marts 2006 - 23:38 #5
Du må meget undskylde.. men jeg spørger da ikke om hvor mange MB man får hvis jeg allerede viste det .. ellers kunne jeg jo heller ikke vide at de gemmer det på deres server (gratisdns)
Avatar billede coderdk Praktikant
09. marts 2006 - 23:38 #6
Så vil jeg anbefale jer at prøve GratisDNS eget forum :)
Avatar billede sjh Nybegynder
09. marts 2006 - 23:41 #7
har prøvet at søge i deres forum.. og har ikke tid til at vente på dem der..
Avatar billede czar Nybegynder
10. marts 2006 - 08:54 #8
ca 50mb pr mail grænse

der gemmes i de standard 5 dage

ubegrænset plads i den periode
Avatar billede spuncut Nybegynder
10. marts 2006 - 09:24 #9
> czar : Tak for det....
Avatar billede coderdk Praktikant
10. marts 2006 - 13:14 #10
Jamen, det er jo selveste gratisdns masteren, er det ikke? :)
Kanon service du kører! Genialt! :-D
Avatar billede spuncut Nybegynder
10. marts 2006 - 14:11 #11
Så er der jo kun tilbage at komme over
på GratisDNS og og bestille en MXBackup.

..og så er det jo (næsten) gratis.
Avatar billede sjh Nybegynder
10. marts 2006 - 17:43 #12
czar > Tak for det.. smid et svar..
Avatar billede czar Nybegynder
11. marts 2006 - 02:44 #13
bøh :)
Avatar billede sjh Nybegynder
11. marts 2006 - 02:46 #14
hæ hæ.. tak for hjælpen
Avatar billede czar Nybegynder
11. marts 2006 - 03:10 #15
så lidt