Avatar billede scope Nybegynder
02. marts 2006 - 16:08 Der er 1 løsning

Kommentarer på metoder i andet namespace

Det her burde vel egentligt være et utroligt simpelt spørgsmål og da jeg har kodet c# de sidste 3-4 års tid så burde jeg vide det men..

Jeg benytter Visual Studio 2K3 og ønsker at lægge nogle kommentarer på et par metoder som skal være synlige i et andet namespace..

Umiddelbart ville jeg mene
/// <summary>
/// test
/// </summary>
lige før metoden..

Dette virker også fint så længe du skal tilgå metoden indenfor namespacet..
Avatar billede scope Nybegynder
03. marts 2006 - 14:59 #1
Jeg fandt ud af det..
Havde faktisk prøvet dette men kunne ikke få det til at virke.. Fandt dog ud af at det skyldes at xml filen skal have samme navn som assemblyen.. ;)

1. Open the project's Property Pages dialog box. For details, see Setting
Visual C# Project Properties.
2. Click the Configuration Properties folder.
3. Click the Build property page.
4. Modify the XML Documentation File property.