Avatar billede razser Nybegynder
01. marts 2006 - 17:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Popup vindue skal åbnes fra en dialog-box (showModalDialog)

Jeg har gennem længere tid kunne åbne et alm. pop-up vindue fra et dialog-box-vindue. Nu virker det pludselig ikke mere ???? Jeg kan heller ikke lave et ganske alm. link i dialogboksen.

Har prøvet snart alle javascript-popup koder, men intet virker.
Hvordan kan jeg få et nyt popup vindue til at åbne via et link i dialog-box-vinduet?

Har benyttet denne:
---------------------------
function openPages(){
    nytvindue = window.open("OpenPage.asp", "nytvindue", "resizable=no,scrollbars=no,toolbar=no,location=no,directories=no,status=no,minimize=no,width=220,height=500,left=" + (window.screen.width - 220)/2 + ",top=" + (window.screen.height - 500)/2 + "");
    nytvindue.focus();
}

----------------------------
PÅ et link/billede har jeg sat en onclick="openPages();"
Avatar billede razser Nybegynder
01. marts 2006 - 18:00 #1
NB. Det må ikke være endnu en dialog-boks! Det skal være et pop-up vindue...
Avatar billede psykochicken Nybegynder
02. marts 2006 - 00:58 #2
Dit eksempel virker fint, så der må være mere..
Prøv at vise hele koden fra dialog-box-vinduet.

/psc
Avatar billede razser Nybegynder
02. marts 2006 - 16:20 #3
Nu virker det igen??? Jeg ved ikke om det har noget med opdateringer til XP at gøre?
Der kører jævnligt nogle opdateringer for tiden. Det mærkelige er, at pludselig virker det, så virker det ikke...

Jeg venter tilbage, hvis der opstår problemer igen...
Avatar billede razser Nybegynder
03. marts 2006 - 10:39 #4
lukker...