Avatar billede rafe_mccawley Nybegynder
26. februar 2006 - 12:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

403 forbidden ved upload

Hey jeg forsøger at lave en mulighed for at lave en upload formular. Men når jeg laver den får jeg følgende fejlmedelse:

"Forbidden
You don't have permission to access /blog/images/ on this server."

Min kode:

"<!-- The data encoding type, enctype, MUST be specified as below -->
<form enctype="multipart/form-data" action="images/" method="POST">
    <!-- MAX_FILE_SIZE must precede the file input field -->
    <input type="hidden" name="MAX_FILE_SIZE" value="500" />
    <!-- Name of input element determines name in $_FILES array -->
    Send this file: <input name="<?php echo date('Y-m-d') ."\n"; ?>" type="file" />
    <input type="submit" value="Send File" />
</form>"

Nogen der kan hjælpe? Jeg har givet mappen 'images' alle rettigheder både læse og skrive.
Avatar billede whatever Nybegynder
26. februar 2006 - 12:58 #1
Hvordan ser din php-kode ud? Altså det som håndterer fil-uploaden?
Avatar billede rafe_mccawley Nybegynder
26. februar 2006 - 13:02 #2
Så er det nok der det går galt, fordi jeg har ikke lavet nogen php kode endnu..
Avatar billede rafe_mccawley Nybegynder
10. marts 2006 - 16:24 #3
lukker lige tråden