Avatar billede flushout Nybegynder
24. februar 2006 - 12:36 Der er 1 løsning

Skrive fra en IFrame til innerHTML i div, som ligger i parent

Hejsa

Jeg er stødt ind i et problem, som jeg troede var simpelt at løse, men det driller sgu :-(

Jeg har en side, hvopå der er et div:

<div id='side_container' style='width:500px; height:50px;'></div>

På samme side er der en Iframe:

<iframe name='sider' width='490' height='500' frameborder='0' scrolling='auto' src='site_select_page.php'></iframe>

Jeg skal fra filen site_select_page.php skrive til innerHTMl i div'et 'side_container' .. jeg har forsøgt med følgende (som efter min mening burde virke!?

parent.document.getElementById('side_container').innerHTML = 'minval';

men det virker ikke.. er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede flushout Nybegynder
24. februar 2006 - 12:42 #1
DOH! .. jeg rettede lige getElementById('side_container') til getElementById("side_container") og så virkede det =p...

nogen gange kan man virkelig se sig blind på noget!