Avatar billede pavilion32 Nybegynder
16. februar 2006 - 18:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Program til at lave DVD-film og andre videofiler om til PDAformat

Jeg søger et program som kan lave DVD filer og andre video filer om, sådan jeg kan se den på min pda. Programmet skal ikke koste noget, eller skal det være sådan den kan crackes. Har prøvet en masse programmer og ingen af dem virker, de kan kun tage 3 minutter. vil have sådan man kan tage hele film.
Avatar billede cyperjoe Nybegynder
16. februar 2006 - 18:57 #1
hvilket format(er) kan din pda tage?
Avatar billede pavilion32 Nybegynder
16. februar 2006 - 21:18 #2
Alle formater har betaplayer på den
Avatar billede fxj Juniormester
17. februar 2006 - 00:09 #3
Hej

Har du prøvet med DivX ??
Jeg har prøvet det et par gange og det er lykkedes mig at få en film ned på et 256KB kort med lyd og ordentlig kvalitet
Der er en gammel guide her http://www.pocketfreak.dk/videoforppc/video.html
du kan bruge.

Med venlig hilsen
Flemming